Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bayram tatilinde Vialand AVM’de yüzde 40 ziyaretçi artışı bekleniyor 

Açık hava konseptli alışveriş merkezi Vialand AVM’de Kurban Bayramı’nın yaklaşmasıyla yoğunluk arttı. Vialand ve Venezia Alışveriş Merkezleri Direktörü Oğuz Isıgöllü, “Bayram tatilinin başlamasıyla kapı girişlerinde geçtiğimiz aylara kıyasla yüzde 40’lık bir artış beklentimiz var” açıklamasında bulundu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Eğitim öğretim yılının bitmesiyle yaz tatilinin başlaması ve Kurban Bayramı telaşı, alışveriş merkezlerinde ve perakendede canlılığı beraberinde getirdi. Açık hava konseptinin ve büyük metrekareli mağazaların kendilerine önemli bir avantaj sunduğunu dile getiren Oğuz Isıgöllü, “Kurban Bayramı’nın yaklaştığı bu günlerde, misafir sayımızda artış gözlemliyoruz. Öğrenciler için yaz tatilinin başlaması da yoğunluğu artıran faktörlerden biri oldu. En büyük yoğunluğu arefe günü bekliyoruz. Bayramın ilk iki günü ise kapı girişlerinde geçtiğimiz aylara kıyasla %40’lık bir artış beklentimiz var” dedi.

“EN BÜYÜK İLGİYİ EĞLENCE ALANLARIMIZ GÖRÜYOR” 

Vialand AVM’nin alışverişin yanı sıra eğlence alternatifleriyle de öne çıktığını dile getiren Isıgöllü, “En büyük ilgiyi, alışveriş merkezimizin içerisinde bulunan Jungle, Safari ve Ters Çatı gibi eğlence alanlarımız ve dünyaca ünlü markaların yer aldığı yeme-içme mekanlarımız görüyor. Kurban Bayramı öncesindeki hareketliliğin tatil boyunca devam etmesini ve hem Vialand AVM’nin hem de sektörün büyüme hedeflerine önemli ölçüde katkı sağlamasını bekliyoruz” açıklamasında bulundu. 

Isıgöllü, Vialand’in ‘entegre perakendecilik ’vizyonuyla farklılaşan ilk alışveriş merkezi olduğuna dikkat çekerek, “Ziyaretçilerimiz farklı ve daha fazla eğlence vadeden tesislere ilgi gösteriyor. Bu doğrultuda eğlence ve perakendeyi bir araya getirdiğimiz fonksiyonlarımızla ziyaret sayımızı artırıyoruz” şeklinde konuştu

 

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA