Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bilet.com, Insha Ventures'tan yatırım aldığını duyurdu

Bilet.com, Insha Ventures'tan yatırım alarak büyüme ve teknoloji odaklı dönüşümünü hızlandırmayı hedefliyor. Daha önce 2022'de yurt dışı yatırımcılardan 1,2 milyon dolar yatırım alan şirket, Insha Ventures’tan yatırım aldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Uçak bileti, otobüs bileti, feribot bileti, araç kiralama, otel rezervasyonu ve etkinlik biletleri gibi birçok hizmet sunan Bilet.com, Insha Ventures’tan yatırım aldı. 2022'de yurt dışı yatırımcılardan 1,2 milyon dolar yatırım alan şirket, dijital cüzdan gibi finansal teknolojilere ve seyahat teknolojilerindeki yapay zeka çözümlerine yönelmeyi hedefliyor.

Bilet.com'un Kurucusu ve Genel Müdürü Doç. Dr. Atakan Kurt, "Bu yatırımla geleceğe yönelik vizyonumuzu çok daha güçlü bir şekilde ilerletiyoruz. Hedefimiz, kullanıcılarımıza sadece bilet satmak değil, tüm seyahat ihtiyaçlarını tek bir yerden karşılayan bir Bilet SuperApp’ sunmaya devam etmek. Dijital cüzdan ve yapay zeka çözümleriyle seyahat planlamayı daha akıllı hale getireceğiz" dedi.

‘Bu yeni yatırımla Bilet.com, yurt dışındaki pazar payını da artıracak’ diyen Atakan Kurt, teknolojiye verdiği önemle Bilet.com'un globalde de yenilikçi adımlar atmaya devam edeceğini belirtti.

KULLANICILARIN KARAR ALMA SÜREÇLERİ KOLAYLAŞACAK

Insha Ventures Genel Müdürü Hasan Sami Bayansar, yatırım süreciyle ilgili yaptığı açıklamada "Bilet.com’ gerçekleştirdiğimiz bu yatırım, Insha Ventures olarak sadece bir teknoloji şirketine değil, aynı zamanda kullanıcı deneyimini sürekli geliştirmeyi hedefleyen vizyoner bir yapıya duyduğumuz güvenin göstergesidir. Seyahat sektörünün dijitalleşmesinde önemli bir rol oynayan Bilet.com, fintek çözümlerine entegre olarak, altyapı ve teknoloji desteğimizle birlikte kullanıcılarının karar alma süreçlerini kolaylaştıracak. Uçtan uca bir seyahat deneyimi sunan SuperApp hedefine bu yatırım güçlü bir katkı sağlayacak” dedi.

 

 

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA