Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bolero, logosunu ve kurumsal kimliğini yenilediğini duyurdu

Türkiye'nin çorap ve iç giyim sektörü markalarından Bolero, logosunu ve kurumsal kimliğini yenilediğini duyurdu. Şirket, bu yeniliği değerlerini, bakış açısını ve geleceğe dair hedeflerini yeniden tanımladığı stratejik bir dönüşüm olarak bildirdi.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)-

5 milyonluk aylık üretim kapasitesi ve 40’ı aşkın ülkeye gerçekleştirdiği ihracatla uluslararası çapta faaliyet gösteren Bolero, markalaşma sürecinde adım atarak logosunu ve kurumsal kimliğini yenilediğini açıkladı. Marka, yeni logosu ve ‘Comfort Bodywear’ sloganı ile modern, samimi ve kullanıcı odaklı vizyonunu daha güçlü bir şekilde vurgulamayı hedefliyor.

‘GÖRSEL YENİLENMEDEN FAZLASI: DEĞER ODAKLI BİR YAKLAŞIM’

Bu adımı değerlerini, bakış açısını ve geleceğe dair hedeflerini yeniden tanımladığı stratejik bir dönüşüm olarak konumlandıran Bolero’nun Yönetim Kurulu Başkanı Nazif Çelebi, konuya dair, “Comfort Bodywear artık bizim yeni yol arkadaşımız. Çünkü, biz Bolero’da insanların kendini içinde iyi hissettiği, rahat ve sağlıklı ürünler üretmenin yaşam kalitesine doğrudan dokunduğuna inanıyoruz” dedi.

‘COMFORT BODYWEAR İLE YENİ BİR DÖNEM’

Markanın yeni logosunda yer alan kalp formuna değinen Çelebi, “Bolero’nun insana ve yaşama duyduğu saygının bir simgesi olarak öne çıkıyor. Daha yumuşak ve içten hatlarla tasarlanan logo, markanın samimi ve ulaşılabilir kimliğini güçlendirirken; seçilen renk paletiyle de rafine ve zamansız bir duruş sergiliyor. Yeni sloganı ‘Comfort Bodywear’, iç giyim alanındaki güçlü vizyonunu yansıtıyor. Marka yalnızca şık değil, aynı zamanda konforlu ürünlerle günlük yaşamda kullanıcılarına rahatlık ve özgüven sunmayı hedefliyor” diye konuştu.

‘TÜRKİYE’DE LİDER, DÜNYADA İLHAM VEREN BİR MARKA OLACAĞIZ’

Çelebi, yapılan değişimle ilgili olarak şu değerlendirmede bulundu:

“Yeni logomuz ve sloganımız, markamızın değerlerini ve geleceğe yönelik vizyonunu daha net bir şekilde yansıtıyor. Çorap ve iç giyim sektöründeki yatırımlarımızı büyüterek, konfor ve tasarımı ön planda tutan koleksiyonlarla fark yaratmayı hedefliyoruz. Bolero’nun yenilenen marka kimliği, önümüzdeki günlerde dijital platformlardan mağaza içi deneyimlere kadar tüm temas noktalarında tüketicilerle buluşturulacak. Marka, sürdürülebilir üretim anlayışı ve müşteri memnuniyetine verdiği önemle sektördeki büyümesini kararlılıkla sürdürecek.”

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA