Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CarrefourSA yeni dijital cüzdanı Payfour’u tanıttı

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, alternatif ödeme çözümleri sunarak alışveriş deneyimini iyileştirmek amacıyla yeni Dijital Cüzdan uygulamasını hayata geçirdi. Müşteriler, Payfour ile puan kampanyalarından ve kendilerine özel fiyat, indirim ve marka iş birliği fırsatlarından yararlanabilecek; kredi kartı olmayan ya da limitini kullanmak istemeyen müşteriler, hazır limit, alışveriş kredisi, ödeme erteleme ve taksit seçenekleri ile avantajlı fırsatlara sahip olacak.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

CRM alanındaki yatırımlarına yenisini ekleyen CarrefourSA, alışveriş deneyimini kişiselleştirmek ve iyileştirmek amacıyla yeni Dijital Cüzdan uygulaması Payfour’u hizmete sundu.

Değişen ihtiyaçları göz önünde bulundurarak müşterilerine yenilikçi çözümler sunmayı sürdürdüklerini söyleyen CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu, “32 yıllık deneyimimizden aldığımız güç ve ‘Yeni Nesil Market’ vizyonumuzla geliştirdiğimiz süreçlerle, müşterilerimize ‘Doğru’ çözüm ortağı oluyoruz. Yeni Dijital Cüzdan uygulaması olarak hayata geçirdiğimiz Payfour; mağazalarımız, online market uygulamamız ve internet sitemiz üzerinden yapılacak alışverişlerde müşterilerimize alternatif ödeme yöntemleri ve finansal çözümler sunuyor. Kredi kartı olmayan, nakit ya da kredi kartı limitini kullanmak istemeyen müşterilerimiz, Payfour ile sunduğumuz ve finansman hizmetlerinin Dgfin Finansman A.Ş tarafından sağlandığı Alışveriş Kredisi sayesinde alışverişlerini Şimdi al Sonra Öde seçeneği ile tamamlayabiliyor. Aynı zamanda Payfour’da kişiye özel oluşturulacak Hazır Limit, çeşitli vade seçenekleri ile ödeme yapılmasına imkan sağlıyor” dedi.

'PAYFOUR’A ÖZEL KAMPANYALAR VE FIRSATLAR, ALIŞVERİŞE KEYİF KATACAK’

Hızlı ve güvenli alışveriş hizmeti sunan Payfour uygulamasının, ödeme kolaylıkları sağlamakla sınırlı kalmadığını belirten Kartallıoğlu, şöyle devam etti:

“Payfour uygulamamızla, kişiselleştirilmiş ödeme kolaylıklarının yanı sıra alışverişleri keyifli hale getirecek uygulamaya özel kampanyalar, kişiye özel fırsatlar, puanlar, hazır limit, alışveriş kredisi, ödeme erteleme, taksit seçenekleri ve indirim kazanma fırsatları sunuyoruz. Harcamaların kontrol altında tutulmasını ise uygulama içerisinde yer alan, Payfour ile yapılan alışverişleri gösteren ilave bölümüyle kolaylaştırıyoruz. Ayrıca Payfour kullanıcılarının, farklı markalarda geçerli avantajlara da erişebilmesini sağlıyoruz. Böylece müşterilerimize çok yönlü fırsatlar sunuyoruz. CarrefourSA olarak, müşteri deneyimini daha da iyileştirmek için doğru adımları atmaya ve teknolojiye olan yatırımlarımıza devam edeceğiz.”

Diğer Haberler

  1. DeFacto'dan Layering parfüm koleksiyonu
  2. BtcTurk | Portföy CEO’su Gürbüz: Türkiye’nin ilk spot Bitcoin ETF’i için SPK’ya başvurduk
  3. Terminal Kadıköy'de Winter Alley ziyaretçilerini bekliyor
  4. Enerjisa Üretim ve İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü’nden enerji depolama teknolojilerinde iş birliği
  5. BBVA ve OpenAI’den stratejik iş birliği
  6. Kripto şirketlerinin Travel Rule uyumunu kolaylaştıracak platform geliştirildi
  7. Trendyol, coğrafi işaretli ürünlerle yerel kalkınmayı desteklediğini duyurdu
  8. Eczacıbaşı Topluluğu’nda atama
  9. Bulls Portföy Genel Müdürü Yılmaz: Otizmde eğitimin yaygınlaşmasına katkı sunmak istiyoruz
  10. Merkez Kariyer Uzmanları ve Denetim Elemanları Platformu sözcüsü Yüksel: Özlük hakları vaatleri yerine getirilmeli

© Copyright 2025

DHA