Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Daikin Türkiye, ‘İklimlendirme Sanayii Sektör Şampiyonu’ seçildi

Daikin Türkiye, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) açıkladığı 2024 yılı verilerine göre ‘İklimlendirme Sanayii Sektör Şampiyonu’ olduğunu duyurdu. Şirket, Sakarya Hendek’teki yüksek teknoloji üretim tesisinden 400 milyon Euro’luk ihracat geliri elde ettiğini aktardı.  

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Daikin Türkiye, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin ‘32’nci Genel Kurulu ve İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni’nde ödül aldı. 2024 finansal yılında 400 milyon Euro ihracat geliri elde eden şirket, ‘İklimlendirme Sanayii Sektör Şampiyonu’ seçildi.

İstanbul’da gerçekleşen TİM’in 32’nci Genel Kurulu ve İhracatın Şampiyonları Ödül Töreni sonrası Daikin Türkiye Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Hasan Önder, şunları söyledi:

“İhracattaki sürdürülebilir başarımızın temelinde Ar-Ge yatırımlarımız, yerli üretim gücümüz ve Türk mühendisliğine olan güvenimiz var. Sadece ürün değil; kalite, güven, çevre duyarlılığı ve dijitalleşme vizyonumuzu da dünyaya taşıyoruz. 2024 yılında attığımız en kritik adımlardan biri, Daikin Grubu içinde Avrupa’ya ihraç edilen tüm fancoil cihazlarının tek üretim merkezi konumuna gelmemiz oldu. Bu, hem Türkiye'nin üretim potansiyeline olan güvenin göstergesi hem de yerli mühendisliğimizin geldiği noktanın somut bir yansımasıdır. Hedefimiz, 2025 yılında da çift haneli büyümeyi sürdürmek ve ihracat liderliğimizi daha da güçlendirmek” dedi.

Şirket tarafından yapılan açıklamada şu bilgilere yer verildi:

“Daikin Türkiye, 2011 yılından bu yana Türkiye’de doğrudan yatırımcı olarak faaliyet gösteriyor. Sakarya Hendek’teki üretim tesisi, 4 bölge müdürlüğü, 2 bin 314 satış noktası ve yaygın servis ağı ile Türkiye'nin dört bir yanına hizmet sunuyor.

“Sakarya Hendek’te 163 bin metrekarelik alanda kurulu modern üretim tesisinde; split klima, fancoil, klima santrali, kombi ve VRV sistemleri gibi pek çok ürün grubunu yüksek kalite standartlarında üretip başta Doğu Avrupa olmak üzere Kuzey Afrika ve CIS ülkelerine ihraç ediyor.”

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA