Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

DeFacto, kasım indirimlerinde müşterilerine 600 milyon TL tasarruf sağladığını duyurdu

DeFacto, kasım kampanyasında müşterilerine 600 milyon TL’lik tasarruf sağladığını duyurdu. Kasım ayı boyunca süren indirimlerde 17 milyon kişinin ziyaret ettiği internet sitesinde dakikada 24 ürün satıldı. Tüketiciler en çok siyah ve beyaz rengi tercih ederken, en çok dış giyim ürünleri arandı. Kampanya verilerine göre mağazalardan en çok satın alınan ürünler arasında denim grubu, mont, kazak, pantolon ve sweatshirtler yer aldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Markadan yapılan açıklamaya göre, DeFacto, ‘Ulaşılabilir Moda’ mottosu ile ‘Kazandıran Kasım’ kampanyası kapsamında her yaşa ve her ihtiyaca yönelik ürünlerini, 1-30 Kasım tarihleri arasında hem mağazalarında hem web sitesinde hem de DeFacto mobil uygulamasına özel indirimlerle sundu.

‘DAKİKADA 24 ÜRÜN SATTIK’

DeFacto kasım ayı boyunca yapılan alışverişlerde müşterilerine 600 milyon TL’lik tasarruf sağladıklarına vurgu yapan DeFacto Online Genel Müdürü Önder Şenol, “Kasım indirimlerinde müşterilerimize tasarruf sağlarken alışveriş alışkanlıklarını da yeniden gözlemleme imkanı elde ettik. 17 milyon kişi tarafından ziyaret edilen web sitemizde dakikada 24 ürün sattık. Web sitesini ziyaret edenlerin yüzde 30’u erkekler yüzde 70’i ise kadınlar oldu. Müşteriler en çok 22.00 ila 24.00 saatleri arasında alışveriş yapmayı tercih etti. Yurt içinde üç büyük ilin yanı sıra Bursa, Kocaeli ve Antalya da yoğun ilgi gösterdi. Globalde ise Mısır, Fas ve Irak’ta kasım indirimleri ilgi gördü” diye konuştu.

EN ÇOK DENİM VE DIŞ GİYİM ÜRÜNLERİ TERCİH EDİLDİ

Müşterilerin kasım indirimlerindeki alışveriş tercihlerini de analiz ettiklerini belirten Şenol, “Ürün tercihlerine baktığımızda ise denim grubu en gözde kategorilerden olurken popülerliğini daima koruyan kürk, pelüş ceket, kaşe kabanlar, mont, kazak ve denim pantolonlar Kasım kampanyaları döneminde kadın müşterilerin favorileri oldu. Erkek grubunda en çok satan ürünler sweatshirt, mont ve kazaklar olurken çocuk grubunda sweatshirt, pantolon ve montlar tercih edildi. Renk olarak ise siyah ve beyaz renkleri müşterilerimizin en çok tercih ettikleri arasında yer aldı” dedi.                         

 

Diğer Haberler

  1. BBVA ve OpenAI’den stratejik iş birliği
  2. Kripto şirketlerinin Travel Rule uyumunu kolaylaştıracak platform geliştirildi
  3. Trendyol, coğrafi işaretli ürünlerle yerel kalkınmayı desteklediğini duyurdu
  4. Eczacıbaşı Topluluğu’nda atama
  5. Bulls Portföy Genel Müdürü Yılmaz: Otizmde eğitimin yaygınlaşmasına katkı sunmak istiyoruz
  6. Merkez Kariyer Uzmanları ve Denetim Elemanları Platformu sözcüsü Yüksel: Özlük hakları vaatleri yerine getirilmeli
  7. BtcTurk Destek'e Amerika'dan bronz ödül
  8. Paribu, yapay zeka ile hazırlanmış şarkılardan kripto albümü oluşturdu
  9. ParamTECH'ten yüzde 80 tasarruf sağlayan dijital kimlik doğrulama çözümü
  10. Global gayrimenkul şirketi TEKCE, yeni partner ve referans programını tanıttı

© Copyright 2025

DHA