Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

DeFacto'dan 'Better Cotton' kaynaklı pamuk tüketimini yüzde 50'ye çıkarma hedefi

Global moda markası DeFacto, 7 Ekim Dünya Pamuk Günü'nde daha sorumlu, daha adil ve daha sürdürülebilir bir gelecek için pamuk tüketiminin yüzde 25'ini Better Cotton kaynaklı gerçekleştirdüğünü duyurdu. Marka, 2027 yılında bu oranı yüzde 50'ye çıkarmayı hedefliyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Markadan yapılan bilgilendirmeye göre DeFacto, modada sorumlu marka olma bilinciyle tekstil sektörünün en önemli ham maddesi olan pamuk kullanımına hassasiyetle yaklaşıyor. Marka, 7 Ekim Dünya Pamuk Günü'nde, pamuk kullanımında sorumlu tedarik yaklaşımıyla hem doğaya hem insana hem de geleceğe değer katmaya devam ettiğini bir kez daha vurguladı. Daha adil ve daha sürdürülebilir bir dünya için sorumlu pamuk yolculuğunu her yıl yayınlanan Entegre Sürdürülebilirlik Raporu'yla müşterilerle şeffaf olarak paylaşıyor. Marka, Better Cotton sayesinde çiftçilerin bilgi ve becerilerinin gelişmesine destek olurken; daha az pestisit kullanımı, daha iyi toprak ve su yönetimi uygulamalarını teşvik ettiğini aktardı.

DeFacto Global Tedarik, Sürdürülebilirlik ve KSS Başkanı Elif Çam, “Pamukla olan yolculuğumuzu, sadece kıyafetlerimizin en önemli ham maddesi gibi değil geleceğimizin temeli olan doğa, insan ve emeğin de ele alındığı bir çerçevede ele alıyoruz. Daha az etkiyle daha çok değer yaratmak için çalışıyoruz. DeFacto'nun sürdürülebilirlik yolculuğu temelini, pamuğun yalnızca moda sektörünün bir ham maddesi değil; çiftçilerin emeğini, toprağın bereketini ve geleceğe bıraktığımız değerleri temsil ettiği fikrinden alıyor. Bu bilinçten hareketle, pamuk tedarik zincirinde sorumlu bir yaklaşımı benimseyerek hem doğaya hem de topluma katkı sunmaya devam ediyoruz" dedi.

DeFacto, 2014 yılından bu yana her yıl yayınladığı Entegre Sürdürülebilirlik Raporu ile sorumlu büyüme yolculuğunu müşterileri ve paydaşlarıyla paylaşıyor. 'Doğa, Değer, Dönüşüm' üçgeninde yayımlanan rapor, markanın doğadan ilham alan, insana ve geleceğe değer katmayı hedefleyen, dönüşümün insanla mümkün olduğu yolculuğunu yansıtıyor.

 

 

 

 

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA