Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Derby, satış ağını e-ticaret platformlarına taşıdı

Derby, Türkiye’nin en büyük online ticaret platformlarında tüketicilerle buluşuyor. “Derbyshop” markası altında 36 çeşit ürünle hizmet veren Derby, 28 Mart itibariyle online kanallarda satışa başladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Trendyol, Gittigidiyor, Vodafone Sanal Market platformlarında kendi kanalında yer alan Derby, yaygın satış ağını daha da genişletiyor.  Derbyshop’un tüm tedarik ve altyapı sürecini de Yıldız Holding çatısı altında, sadece online kanallara hizmet veren tedarik şirketi eStar üstleniyor.

İKİZ: MÜŞTERİLERİMİZİN ALIŞVERİŞ DENEYİMİNİ KOLAYLAŞTIRIYORUZ

Derby Tıraş Bıçakları Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Ticaret Direktörü Serhat İkiz, e-ticaret kanalıyla satış operasyonlarını daha da güçlendirdiklerini belirterek şunları söyledi:

“E-ticarete her geçen yıl ilginin arttığı ülkemizde, tüketicilerin beklentilerine uygun olarak en büyük online platformlarda kendi satış kanalımızı oluşturduk. Türkiye’nin en büyük online alışveriş platformlarında yer alarak, müşterilerimize daha hızlı ve daha konforlu bir hizmet sunacağız. Bu sayede müşterilerimizi geniş ürün portföyümüze istedikleri her an tüm kanallardan ulaştırarak alışveriş deneyimlerini kolaylaştırmayı hedefliyoruz.”

Diğer Haberler

  1. Turkcell’in yeni yönetim kurulu belli oldu
  2. DeFacto’dan Anneler Gününe özel koleksiyon
  3. Online eğitim platformu Laba Turkey, beyaz yakalıların kariyer planlarını araştırdı
  4. AKM’de Dijital Sanat Festivali yapılacak
  5. Lezita'ya DESİAD'dan ödül
  6. Araştırma: Türk halkının yüzde 71,4’ü kendisini ‘çalışkan’ olarak tanımlıyor
  7. CANiK, ‘TTI Combat’ ürününü Güney Afrika pazarı için vitrine çıkardı
  8. Beymen Club’tan Anneler Günü’ne özel tema: "Sevgin Sonsuz, Rengin Eşsiz"
  9. TAV Havalimanları’nın kurucu ortağı Sani Şener yönetimi bırakıyor
  10. Pazarlama Türkiye, ‘Yılın İklim ve Sürdürülebilir Odaklı Markaları’nı belirledi

© Copyright 2024

DHA