Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ev aletleri üretim markasına ‘Temel Seviye Sıfır Atık Belgesi’

Ev aletleri üreticisi BSH, 2030 sürdürülebilirlik hedefleri kapsamında Kartal ve Ümraniye lokasyonları için TC. Çevre Bakanlığı’ndan Temel Seviye Sıfır Atık Belgesi almaya hak kazandı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) - 

Ev aletleri üreticisi BSH Türkiye, sürdürülebilirlik alanındaki çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. Şirketin Kartal ve Ümraniye lokasyonları, Çevre Bakanlığı’nca yapılan denetimleri başarıyla tamamladı ve Temel Seviye Sıfır Atık Belgesi’ni aldı.

Şirketin konuyla ilgili yaptığı yazılı açıklamada, “Dünyanın daha iyi ve daha temiz bir yer haline gelebilmesi için sürdürülebilirlik odağındaki aksiyonlar konusunda daima yenilikçi adımlar atarak, üç boyutlu olarak geliştirdiği stratejisinde çevre koruma, sosyal sorumluluk ve iş sürekliliğini bu anlayışın temeli haline getiriyoruz. Kurumsal sorumluluklarını ise Gezegen, İnsan ve Refahın üç boyutunda yerine getiriyor” denildi.

Açıklamanın devamında, şu ifadeler yer aldı:

“Hedefimiz satın alma ve üretimden elektrikli aletlerin kullanımına, iade, yenilenme, geri dönüştürülme ve yeniden kullanıma dek tüm değer zincirinde kaynak kullanımını, salımları ve enerji tüketimini en alt düzeye indirebilmek. Bu kapsamda 2017 yılında kaynakların daha verimli kullanılması, atık miktarlarının azaltılması ve oluşan atığın geri dönüştürülmesi için Sıfır Atık Projesi’ni Kartal ve Ümraniye lokasyonlarında başlattık. Ekiplerimizin özverili çalışmaları sonucunda depolama, atıkları kaynağında ayrıştırma ve geri dönüşüm için iş ortaklıkları ile Sıfır Atık hedefine ulaşıldı. 2020 verilerine göre şirket bu başarı ile kağıt ve kartonda 773 kilogram, karışık ambalajda 441 kilogram ve cam ambalajda 99 kilogram atığın önüne geçmiş oldu. BSH Türkiye, tüm lokasyonlarında bu hedefe ulaşmak üzere sorumluluk almaya ve sürdürülebilir adımlar atmaya devam ediyor."

Diğer Haberler

  1. "Doğal ve sağlıklı gıda üretiyoruz"
  2. 'Enerjimi Koruyorum' projesi ile 360 binden fazla çocuğa ulaşıldı
  3. DeFacto'dan yaza özel elbise koleksiyonu
  4. ŞOK Marketler'e 'İstihdamını En Çok Artıran Şirketler' ödülü
  5. Turkcell ‘Engelsiz Mağazalar’ projesi 100 mağazaya ulaştı
  6. ‘Red Bull Can You Make It?’ yarışmasının başvuruları sona erdi
  7. ECHO Awards’ta Yemeksepeti’ne birincilik ödülü
  8. Toroslar EDAŞ’tan Kilis’te bakım ve yatırım çalışması
  9. Başkent EDAŞ’tan Bartın’da bakım ve yatırım çalışması
  10. Başkent EDAŞ’tan Kırıkkale’de bakım ve yatırım çalışması

© Copyright 2024

DHA