Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fuzul'den yapay zeka tabanlı yeni reklam filmi

Tasarruf finansman sektöründe faaliyet gösteren Fuzul, 'Yeni Bir Finans' sloganıyla yayınladığı yeni reklam filminde, yenilenen marka kimliğini ve teknolojiyle harmanladığı vizyonunu gözler önüne serdi.  

ABONE OL
DHA

 

33 yıldır yüz binlerce kişiye ev, araç ve iş yeri finansmanı sağlayan Fuzul, tamamı yapay zeka (AI) teknolojisiyle hazırlanan yeni reklam filmini yayınladı. Marka deneyimini sinematik bir bakış açısıyla gözler önüne seren film; Fuzul'ün yenilenen logosunu, özgün müziğini, 'Yeni Bir Finans' yaklaşımını ve Türkiye'nin dört bir yanına yayılan güçlü varlığını etkileyici bir anlatımla ekranlara taşıyor.

Serdar Erener'in liderliğindeki Alametholistic'in kreatif vizyonuyla hayat bulan film; teknolojiyi kreatif bakış açısıyla harmanlayarak izleyiciye ilham veren bir anlatım sunuyor. Gündelik yaşamdan sahneler eşliğinde ilerleyen filmde, farklı nesneler Fuzul'ün logosu formunda belirerek markanın hayatın her anında yer aldığını güçlü bir görsellikle anlatıyor. Bu etkileyici anlatım, Fuzul'ün her kesimden kişinin finansal yolculuğunda en doğru tercih olduğu mesajını veriyor.

'FUZUL, HAYATIN TAM İÇİNDE'

Fuzul Pazarlama ve Marka İletişim Müdürü Banu Kaşlı Derlen, reklam filmine ilişkin yaptığı açıklamada "Yapay zekâ teknolojisiyle hazırladığımız bu reklam filmiyle, Fuzul'ün yenilikçi finans anlayışını ve dijitalleşme vizyonunu en dikkat çekici biçimde vurguluyoruz. Fuzul'ün sadece bir finansal çözüm değil, gündelik yaşamın görünmez ama etkili bir parçası olduğunu bu filmle gözler önüne serdik. Türkiye'nin dört bir yanında varlığımızı hissettirirken, geleceğin finansını bugünden inşa ettiğimizi bu özel çalışmayla vurgulamaktan gurur duyuyoruz" diye konuştu.

'YENİLİKÇİ FİNANS ANLAYIŞINI, REKLAM DÜNYASINA TAŞIDIK'

Derlen, Fuzul'ün erişilebilir, uygun maliyetli ve kişiye özel finansman seçeneklerinin 'yeni bir finans anlayışını' temsil ettiğini belirterek, “Biz sistemimizin özünde olan tasarrufu, sadece sunduğumuz hizmetin değil, iş yapış biçimimizin de merkezine konumlandırıyoruz. Yeni reklam filmimizi, yapay zekâ teknolojileriyle hayata geçirerek aslında bu yaklaşımımızı iletişim stratejimize yansıttığımızı gözler önüne sermiş olduk. Geleneksel prodüksiyon süreçlerinin dışında kalarak, minimum kaynakla maksimum etki üretmeyi başardık. Teknolojiyi akıllıca kullanmak ve verimliliği esas almak bizim vizyonumuzun en önemli parçası" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA