Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hepsiburada Büyük Premium İndirimleri kampanyasında en çok satan ürünler belli oldu

Hepsiburada’nın 16-25 Temmuz tarihleri arasında gerçekleştirdiği Büyük Premium İndirimleri kampanyasında en çok cep telefonu, klima, şarjlı süpürge, taşınabilir bilgisayar ve sporcu besinleri satıldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)- 

Hepsiburada kullanıcıları özellikle teknolojik ürünlere yönelirken yaklaşık 4 milyon adet ürün platform üzerinden sipariş edildi ve 130 milyon ziyaret gerçekleşti. Hepsiburada Premium’lular sepet tutarı fark etmeksizin ücretsiz kargo, yüzde 3 Hepsipara kazancı, hediye BluTV üyeliğini kullanmaya devam ediyor. 16-25 Temmuz Büyük Premium İndirimleri’nde Premium’lular 587 bin siparişte kargo ücreti ödemezken, Hepsiburada alışverişlerinde kullanabilecekleri toplam 22 milyon TL Hepsipara kazandı.Kampanya döneminde, üç büyük şehir dışında en fazla alışveriş yapan iller Bursa, Kocaeli ve Antalya olurken, en çok satış yapan iller ise Kocaeli, Kayseri ve Gaziantep oldu.

SATIŞLARIN YÜZDE 70’İ KOBİ’LER TARAFINDAN YAPILDI

Hepsiburada platformu üzerinden Büyük Premium İndirimleri kampanyasında yapılan satışların önemli bölümü pazar yeri üyesi işletme ve KOBİ'ler tarafından yapılıyor. Alışverişlerin yüzde 70’i KOBİ’lerden yapılırken, kampanya döneminde bir önceki yılın aynı dönemine göre KOBİ’lerin satışlarında yaklaşık 3 kat artış yaşandı.

20 BİN SATICI HEPSİAD İLE KAMPANYA KURDU

16-25 Temmuz’da 20 bin Hepsiburada satıcısı HepsiAd üzerinden kampanya kurdu. Bu kampanyalarla 25 ROAS (Return on Ad Spend - Reklam Harcaması Üzerine Getiri) elde etti.

ALTIN BİLEZİKLER YOĞUN İLGİ GÖRDÜ

Kampanya döneminin en çok satın alınan ürünlerden biri de altın bilezik oldu. Altın bilezik kullanıcıların yoğun ilgi gösterdiği ve yüksek satış rakamlarıyla ön plana çıktı.

SPORCU BESİNLERİ ÖN PLANA ÇIKTI, GÜNEŞ KORUMA ÜRÜNLERİNE İLGİ DEVAM ETTİ

Kullanıcılar temel tüketim kategorisinde, en çok ıslak temizleme mendillerini ve sporcu besinlerini tercih etti. Gıda ve içecek kategorisinde ise en çok çay satın alındı. Güneş koruma ürünleri kozmetik kategorisinin en çok satılan ürünü oldu.

Diğer Haberler

  1. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  2. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  3. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  4. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  5. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  6. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  7. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  8. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı
  9. Fizyoterapiye erişim sorunu yaşayanlar için XRVERY platformu geliştirildi
  10. Türk Kızılay’dan Dünya Gönüllüler Günü kapsamında açıklama

© Copyright 2025

DHA