Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kazakistan Sanayi Bakanı Bagdat Mussin, Trendyol’u ziyaret etti

Kazakistan Cumhuriyeti Dijital Kalkınma, İnovasyon ve Havacılık Sanayi Bakanı Bagdat Mussin, Trendyol’un genel merkezini ziyaret etti. E-ihracat stratejileri ve gelecek dönem planları hakkında bilgi alan Mussin, “Trendyol ile yapabileceklerimiz için çok heyecanlıyız” dedi. Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin ise “Türkiye ve Kazakistan arasında yakın bir ilişki var. Umuyoruz ki iki ülke arasındaki güçlü ekonomik ilişkinin bir parçası oluruz” açıklamasında bulundu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Kazakistan Cumhuriyeti Dijital Kalkınma, İnovasyon ve Havacılık Sanayi Bakanı Bagdat Mussin, Trendyol’un genel merkezini ziyaret etti. Mussin’e ziyaretinde Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin ve yönetim ekibi eşlik etti.

BİRLİKTE YAPABİLECEKLERİMİZ İÇİN ÇOK HEYECANLIYIZ

Türkiye’de e-ticaret sektörünü yakından takip ettiklerini belirten Mussin, “Her ülke gibi biz de dijital dönüşümü anlamaya ve desteklemeye çalışıyoruz. Bu alanda faaliyet gösteren oyunculara destek veriyoruz. Trendyol’un e-ticarette ne kadar başarılı bir şirket olduğunu görüyoruz. Birlikte yapabileceklerimiz için çok heyecanlıyız” dedi.

Mussin sözlerine, “Pandemi sürecinde geçirdiğimiz dijital dönüşüm e-ticarete de yansıdı. Devlet olarak e-ticareti desteklerken dijital dönüşümün gerekliliklerine uygun olarak hareket ediyoruz, entegre hizmetlerle katkı sağlamaya çalışıyoruz” şeklinde devam etti.

TÜRK ÜRETİCİLERİNİ DÜNYA İLE BULUŞTURACAĞIZ

Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin ise “Kazakistan Cumhuriyeti Dijital Kalkınma, İnovasyon ve Havacılık Sanayi Bakanı Bagdat Mussin’in ziyaretinden çok memnun olduk. Türkiye ve Kazakistan arasında yakın bir ilişki var. Umuyoruz ki Trendyol olarak iki ülke arasındaki güçlü ekonomik ilişkinin bir parçası oluruz. Türkiye üreten bir ülke ve dünyaya da ürettiklerimizi ihraç ediyoruz. Biz de Trendyol olarak e-ihracat ile ülkemizin ihracat gelirlerini artırırken, Türk üreticilerinin yurt dışındaki müşterileriyle buluşmalarına aracılık ediyoruz. Türk üreticilerini ve ürünlerini hem kendi platformumuzla hem de global pazaryerleri aracılığıyla tüm dünya ile buluşturuyoruz. Hedeflerimizde üç farklı bölgede büyümek var: Avrupa, Orta Doğu ve Azerbaycan, Kazakistan gibi Türki Cumhuriyetler. Umuyoruz ki Orta Doğu ve Asya’daki Türk devletleri ile e-ihracat aracılığıyla da bir bağ kuracağız” açıklamasında bulundu.

 

Diğer Haberler

  1. Online eğitim platformu Laba Turkey, beyaz yakalıların kariyer planlarını araştırdı
  2. AKM’de Dijital Sanat Festivali yapılacak
  3. Lezita'ya DESİAD'dan ödül
  4. Araştırma: Türk halkının yüzde 71,4’ü kendisini ‘çalışkan’ olarak tanımlıyor
  5. CANiK, ‘TTI Combat’ ürününü Güney Afrika pazarı için vitrine çıkardı
  6. Beymen Club’tan Anneler Günü’ne özel tema: "Sevgin Sonsuz, Rengin Eşsiz"
  7. TAV Havalimanları’nın kurucu ortağı Sani Şener yönetimi bırakıyor
  8. Pazarlama Türkiye, ‘Yılın İklim ve Sürdürülebilir Odaklı Markaları’nı belirledi
  9. İstanbul-Üsküdar'da İsrail protestosu
  10. Hepsiburada Premium Anne Çocuk Kulübü açıldı

© Copyright 2024

DHA