Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Nagarro+MBIS, işletmelerin dönüşümünü buluta taşıyor

SAP Gold Partneri Nagarro+MBIS, esnek ve ölçeklenebilir bulut altyapılarıyla yeni nesil iş modellerinin önünü açmayı hedefliyor. Şirket, müşteri odaklı stratejisiyle işletmelerin dönüşümünü buluta taşıyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

SAP Gold Partneri Nagarro+MBIS, kurumsal kimliğini şekillendiren değerlerini; müşteri odaklı (client centric), çevik (agile), sorumlu (responsible), akıllı (intelligent), katılımcı (non-hierarchical) ve küresel (global) olarak tanımladı. Yurt içi ve dışındaki müşterilerini SAP’nin bulut tabanlı ve yapay zeka merkezli çözümleriyle tanıştıran şirket, müşteriyi merkeze alan iş stratejisini bu kelimelerin İngilizce karşılıklarının baş harflerinden oluşan CARING kelimesiyle tanımladığını açıkladı. Mart 2023’te, 18 binden fazla çalışanıyla 39 ülkede faaliyet gösteren dijital mühendislik şirketi Nagarro'nun bünyesine katılan Nagarro+MBIS, 25 yılı aşan SAP uzmanlığını müşteri odaklı yaklaşımla birleştirerek ihtiyaçların ötesine geçen çözümler sunmayı amaçlıyor.

Nagarro+MBIS Genel Müdürü Cenk Salihoğlu, “2025'e müşteri ihtiyaçlarını ve geribildirimlerini her şeyin önüne koyan yeni operasyon modelimiz Line of Business (LoB) ile başladık. Her işkolunun güçlü yönlerine odaklanmamızı sağlayan ve iç işleyişimizi daha çevik hale getiren bu yaklaşımla, müşterilerimize özel çözümler sunma yetkinliğimizi daha da ileri taşıdık” dedi.

Salihoğlu, “Dijital çağa ayak uydurmak için bize güvenen müşterilerimizi; memnuniyet ve nabız anketleri, dijital platformlar ve sosyal medya analizleri, müşteri etkileşimleri ve doğrudan geribildirimler olarak özetleyebileceğimiz üç temel kaynaktan izliyoruz. Bu sayede her müşterimize ölçeğinin ve sektör ihtiyaçlarının gerektirdiği, özelleştirilmiş deneyimler sunabiliyor; iş süreçlerini daha verimli hale getiren nokta atışı çözümler ve esnek hizmet modelleri geliştirebiliyoruz” ifadelerini kullandı.

‘PUBLİC CLOUD VE YAPAY ZEKANIN GÜCÜYLE İHTİYACA UYGUN BT ÇÖZÜMLERİ’

Küresel danışmanlık şirketlerinin tahminlerine göre, üretken yapay zekanın işletmelerin faaliyet kar marjlarına yüzde 2 ila 20 artış getirme potansiyeli olduğuna dikkat çeken Salihoğlu, “Türkiye’nin ilk SAP Gold Partneri Nagarro + MBIS, SAP ekosistemindeki yetkinliklerini Nagarro’nun küresel gücüyle birleştiriyor. Bugün halihazırda 34 bini aşkın SAP bulut müşterisi SAP Business AI kullanıyor. SAP’nin iş süreçlerinin tam merkezine yerleştirdiği üretken yapay zeka çözümleri, yüzlerce kullanım senaryosunda operasyonu, karar almayı ve modellemeyi kolaylaştırıyor.

“Nagarro+MBIS, işletmelerin kurumsal işleyişlerine esneklik ve çeviklik kazandıran SAP Public Cloud’un olanakları ve SAP Business AI çözümleriyle tedarik zincirinden insan kaynaklarına, satıştan finans yönetimine, pek çok alanda müşterilerinin karar alma mekanizmalarını daha hızlı, verimli ve akıllı hâle getiriyor. SAP Business Technology Platform (BTP) üzerinde çalışan çözümlerle yapay zekayı doğrudan iş uygulamalarına entegre ederek çevikliği ve akıllı süreçleri müşterilerimizin kurumsal kültürlerinin her katmanına yayıyoruz” diye konuştu.

‘YENİ İŞ MODELLERİYLE DEĞER YARATIYORUZ’

Büyük teknoloji atılımlarının, o teknolojiyi birinci elden deneyimleyen insan faktörünü odakta tutması gerektiğini söyleyen Salihoğlu, son olarak şunları söyledi:

“Bu durum, müşteri deneyimlerini ve onların dönüşen süreçlere uyum sağlama kapasitelerini derinlemesine anlamayı gerektiriyor. Müşterilerinin mevcut alışkanlık ve ihtiyaçlarını, kendisininmiş gibi sahiplenen stratejik teknoloji iş ortaklarının önemi de bu noktada ortaya çıkıyor. Nagarro + MBIS olarak fark yaratan yaklaşımımız ve kültürel değerlerimizle proaktif müşteri desteğini sürecin her aşamasına yaygınlaştırıyoruz. Adaptasyonu hızlandırarak yapay zeka ve bulut dönüşümü başarısını artıracak rehberliği kesintisiz kılıyoruz. Geliştirdiğimiz yenilikçi teknolojiler ve ortaya koyduğumuz yeni iş modellerimizle müşterilerimiz için değer yaratıyor, onlarla kurduğumuz güven ilişkisi ve sağladığımız memnuniyeti, başarının anahtarı olarak görüyoruz.”

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA