Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Şikayetvar: Elektrik kesintisi şikayetleri son bir haftada yüzde 254 arttı

Çözüm platformu Şikayetvar, elektrik kesintisi şikayetlerinin bir ayda yüzde 185, son bir haftada ise yüzde 254 arttığını duyurdu. Tüketiciler, kesintilere karşı acil çözüm çağrısında bulunuyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Platforma ulaşan bazı şikayetlerse şöyle belirtildi:

“Sakarya’da işletme sahibiyim. Bu ay içerisinde neredeyse her gün, günün ortasında saatlerce elektrik kesintileri yaşıyoruz ve bu konuda bir önlem alınmıyor. Çok fazla yüklenme olduğu belirtilerek sorumluluktan kaçınılıyor. Ayrıca, trafoya müdahale eden personellerin ifadelerine göre, yatırım yapılmaması nedeniyle firma iyi hizmet veremiyor ve bu durum bizleri mağdur ediyor. Sadece ben değil, sokaktaki birçok işletme sahibi ve esnaf arkadaşlarım da bu durumdan mağdur. Bu sorunun derhal kalıcı bir çözüme kavuşturulmasını talep ediyoruz.”

“Bursa Kestel’de yaşıyorum. 1 haftadır her gün 12.00’den gece 02.00’a kadar elektrik kesintisi yaşanıyor ve bu sadece bizim sokağı kapsıyor. 186 numaralı çağrı hattını defalarca aramama rağmen sistem beni hiçbir şekilde müşteri temsilcisine bağlamadan görüşmeyi sonlandırıyor. Aynı durumu yaşayan komşularım da benzer sorunları yaşıyor. Ancak 186’yı aradığımızda elektrik kesintisi için yapılan aramalarda müşteri temsilcisine ulaşılabiliyor. Verdikleri yanıt hep aynı: ‘Sıcaklardan dolayı trafo patladı.’ Günlük işlerimiz aksıyor. Özellikle elektrik kesintisi şikayeti gelmesin diye hattı kapatmışlar. Bu sokakta oturan vatandaşlar sistematik şekilde görmezden geliniyor.”

“Yazın ortasında üst üste saatlerce elektrik kesintisi yapılıyor. Edirne ili Enez ilçesi Büyükevren Köyü sahilde yazın ortasında saatlerce elektrik kesintisi yaşıyoruz. Hem de üst üste yapılması bıktırdı. Bu çalışmaların insanların en kalabalık olduğu zamanda planlamak ayrı saçmalık. Bu saçmalıklara son verilmesini talep ediyoruz.”

“Elektrik şirketinin yüksek faturalarından dolayı çok mağduruz. Sürekli olarak keyfi şekilde faturalar çıkarılıyor. Son iki aylık süreçte yaklaşık 40 bin lira fatura ödedik. Sesimizi kimseye duyuramıyoruz, lütfen bu konuda yardımcı olun. Asgari ücretliyim ve bu ay 12 bin lira fatura geldi. Ben bu şartlarda nasıl geçineceğim?”

“Ağrı Tutak ilçesine bağlı Murat Mahallesi’nde, yaklaşık 3 gündür elektrik kesintisi yaşıyoruz. Mahallenin yarı tarafında hiç elektrik yok ve bu süre boyunca kesinti bir an bile düzelmedi.”

“Defalarca müşteri hizmetlerini aradık, durumu bildirmemize ve sürekli arıza kaydı açmamıza rağmen henüz bir çözüm üretilmedi. Elektrik kesintisi nedeniyle işimi yapamıyoruz, günlük yaşamımızda büyük sıkıntı çekiyoruz. Ayrıca, fatura ödemelerimiz düzenli olarak yapılıyor. Bu kadar süreyle süren ve herhangi bir açıklama yapılmayan kesinti, mahalle sakinlerini mağdur ediyor. En kısa sürede mahallenin tamamında elektriğin tekrar sağlanmasını ve bu kesintinin gerekçesiyle ilgili açıklama yapılmasını talep ediyorum.”

“Tuzla Yayla Mahallesi'nde önceki gün saat 19.10'da kesilen elektrik, tam 12 saat sonra geri geldi. Dolaptakiler tekrar donmadan, saat 17.20'de elektrik tekrar gitti ve şu an saat 07.28 olmasına rağmen hala gelmedi. Hava sıcak, çok zor durumdayız. Her şey bozuldu, şarjlar bitti. Hala tamir yapılmadı. Dün eve fatura geldi, devlet indiriminden sonra ödemem gereken tutar bin 890 TL. Aldığınız paranın karşılığını hizmet olarak görmek istiyoruz.”

“Yangın çıkmadan lütfen bu konuyla alakalı ilgilenir misiniz? Mersin Anamur Çamlıpınar Köyü Otak Mahallesi'nde elektrik telleri orman içinden ve zeytinliklerin tarlalarına değiyor. Yol boyunca bu şekilde devam ederse hem sizin müdahale şansınız olur hem de büyük bir yangın olasılığından kurtulmuş oluruz.”

Diğer Haberler

  1. Fizyoterapiye erişim sorunu yaşayanlar için XRVERY platformu geliştirildi
  2. Türk Kızılay’dan Dünya Gönüllüler Günü kapsamında açıklama
  3. TAV Havalimanları ve HAVAŞ’ta üst düzey atamalar
  4. Türk Hava Yolları ve DeFacto’dan iş birliği
  5. Oyun ve animasyon geliştirme merkezi Moscow Game Hub Moskova’da açıldı
  6. Egemen Bağış: Avrupa’nın Türkiye’ye olan ihtiyacı, Türkiye’nin AB’ye olan ihtiyacından çok daha fazla
  7. '81 İlde 81 Orman' projesi Muğla ile devam ediyor
  8. İstanbul Havalimanı’na ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi sertifikası
  9. Miles&Smiles Garanti BBVA Kredi Kartı 25’inci yaşını kutluyor
  10. Erkoyuncu, özel eğitim öğrencileriyle buluştu

© Copyright 2025

DHA