Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

SunExpress’te ‘Adana Kebap’ dönemi başlıyor

Türk Hava Yolları (THY) ve Lufthansa ortak kuruluşu olan SunExpress uçak içi ikram menüsünü menüsüne Adana kebabı ekledi.

ABONE OL
İbrahim YILDIZ/İSTANBUL, (DHA)-

SunExpress, yenilenen uçak içi menüsüyle yolcularına daha fazla seçenek ve lezzet sunuyor. Türk ve dünya mutfağından sevilen tatların yanı sıra vejetaryen ve vegan alternatiflerin de yer aldığı yeni menü, tüm uçuşlarda yolcularla buluşuyor. Yolcu beklenti ve tercihleri dikkate alınarak yenilenen menü her damak zevkine hitap eden zengin seçenekler sunuyor. Güne yeni başlayan yolcular için omlet, pankek ve peynirli börek gibi sıcak lezzetlerin yer aldığı zengin kahvaltı tabakları satışa sunulurken ana öğünlerde Türk mutfağının öne çıkan tatlarından Adana kebap ve Tire köftenin yanı sıra, gulaş ve Café de Paris soslu tavuk gibi dünya mutfağından seçkiler yer alıyor. Ayrıca menüde, makarna alternatiflerine ek olarak meze çeşitlerinden oluşan vejetaryen tabağı ile falafelli vegan menü ve küçük misafirler için de özel olarak hazırlanan çocuk menüsü bulunuyor. Tatlı olarak da irmik helvanın yanı sıra özel günler için kutlama pastası da menüde yerini alıyor.

‘BENİM FAVORİM KEBAP VE İRMİK HELVASI’

Yeni ikram menüsü ile ilgili açıklamalarda bulunan SunExpress CEO’su Max Kownatzki, “En sevdiğim seyahat anılarımın çoğu yemekle ilgili. Çünkü yemek, sizi anında bir yere, oranın insanlarına ve hikâyelerine bağlıyor. SunExpress’te misafirlerimizi yalnızca en sevdikleri destinasyonlara ulaştırmıyoruz; aynı zamanda varıştan önce o yerlere özgü lezzetleri de uçakta sunuyoruz. Geçtiğimiz ay SunCafé Ön Sipariş Menümüzü yeniledik. Yolcularımızdan aldığımız geri bildirimleri dikkate alarak yenilediğimiz menümüzde hem Avrupa hem de Türk mutfağından geleneksel lezzetleri bir araya getirdik. Türk mutfağının menümüze yeni eklediğimiz lezzetlerinden Adana kebap ve irmik helvası benim favorilerim arasında yer alıyor” dedi.

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA