Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Teknosa’nın ‘Anne Intelligence’ kampanyası iki ödülün sahibi oldu

Teknosa, dijital pazarlama alanında prestijli ödüllerden biri olan dotCOMM Awards’ta iki platin ödül kazandı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Teknosa, pazarlama ve iletişim platformlarından Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği’nin (AMCP) düzenlediği dotCOMM Awards’ta iki ödülle döndü. Dünya çapında iki yüz binden fazla projenin değerlendirdiği yarışmada Teknosa ‘Dijital Pazarlama Kampanya’ ve ‘Sosyal Medya Kampanya’ kategorilerinde platin ödüllerinin sahibi oldu.

Anneler Günü’ne özel hayata geçirilen Sharpcake imzalı Anne Intelligence (AI) kampanyasında hediye tavsiyeleri gerçek annelere sorularak ilk ağızdan alındı. Anne içgörülerine dayanan reklam filmi, gerçek anne tavsiyelerinin, bir algoritmanın asla sağlayamayacağı bir derinlik ve anlam taşıdığını ifade etti.

Diğer Haberler

  1. Daikin’den ‘360° Ev Konforu Yaklaşımı’
  2. Pegasus Hava Yolları, Chelsea Futbol Kulübü’nün resmi havayolu partneri oldu
  3. Sukkar Şeker 2025’te 515 bin ton net pancar işlediğini duyurdu
  4. AloTech, 16 yenilikçi yapay zeka özelliğini duyurdu
  5. Büyümenin formülü değişiyor; 'odak artık yetenek yönetiminde'
  6. IFTEX 2026, küresel filtre endüstrisini İstanbul’da 2’nci kez buluşturacak
  7. MediaMarkt’tan üniversite öğrencilerine özel ‘GenciMM’ platformu
  8. Trendyolmilla’dan yılbaşına özel parti koleksiyonu
  9. The Noria Hotel Nisan 2026'da Hatay'da açılıyor
  10. Burundi Ankara Büyükelçisi Ntureka, ULUSKON Başkanı Atasoy’u ziyaret etti

© Copyright 2025

DHA