Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trendyol markalı yerli ürünler global moda platformu Asos’ta 

E-ticaret platformu Trendyol, yüzde 100 yerli üretim ürünleri global moda platformlarından Asos’ta satışa başladığını açıkladı.

ABONE OL
İSTANBUL (DHA)

E-ihracat ile ülke ekonomisine katkı sağlama hedefi doğrultusunda, yerli üreticileri ve ürünlerini globaldeki müşterilerle buluşturmaya hız veren Trendyol, global moda platformu Asos ile bir iş birliğine imza attı. İş birliğiyle birlikte Trendyol, Asos'ta yer alan tek Türk markası oldu. Yüzde yüz yerli üretim Trendyol markalı ürünler, başta İngiltere, Almanya ve Fransa olmak üzere Asos’un Avrupa ve dünyanın dört bir yanındaki 30 milyon müşterisiyle buluşmaya başladı. Bine yakın ürünün satışa sunulduğu platformda kadın moda ürünlerini, erkek ürünleri izleyecek.

TÜRK ÜRETİCİLER GLOBAL MÜŞTERİLEYLE BULUŞUYOR 

Trendyol, Almanya’daki müşterilerine özel trendyol.com/de ve trendyol.com/en aracılığı ile Türk üreticilerini Avrupa'nın 27 ülkesiyle buluşturuyor. Aynı zamanda 50'den fazla global e-ticaret platformunda yerli üreticilerin ürünlerini farklı coğrafyalardaki müşterilere ulaştırıyor. 2021'de Avrupa’dan Orta Doğu ve Afrika’ya, çok geniş bir coğrafyada 100’e yakın ülkeye ihracat yapan Trendyol’un ürünlerinin globalde 4 milyon müşterisi bulunuyor. 2023 yılında ihracat hedefini 1 milyar dolar olarak belirleyen ve e-ihracat için önümüzdeki üç yıl içinde 500 milyon USD yatırım yapacak olan Trendyol, 5 yıl içinde toplam satışları içerisinde e-ihracatın payını yüzde 33’e çıkarmayı hedefliyor.

YERLİ ÜRETİME, ÜRETİCİYE VE KADIN İSTİHDAMINA DESTEK

Trendyol markalı ürünler, büyük çoğunluğu Anadolu'da yer alan ve yüzde 45'i kadınlardan oluşan üreticiler tarafından üretiliyor. Yerli üretimi-üreticiyi, kadın girişimciliğini ve istihdamını destekleyen Trendyol'un üreticileri ağırlıklı olarak Adana, Adıyaman, Ankara, Batman, Bursa, Diyarbakır, Erzurum, İstanbul, İzmir, Karaman, Kahramanmaraş, Konya, Malatya ve Samsun'da yer alıyor.

 

Diğer Haberler

  1. Türk Kızılay, 3 milyon ünite kan bağışı hedefine ulaştı
  2. 'Verimlilik ve uyum yatırımları şirketlerin rekabetini güçlendiriyor'
  3. DeFacto yılbaşında moda ve gastronomiyi aynı masada buluşturuyor
  4. Haver Farma, Kentfarma’yı satın aldığını duyurdu
  5. Rakle ve Bengi Kurtcebe'den 'Pomodoro Koleksiyonu'
  6. OKX TR’den ‘Bakiyeni aktar, yüzde 5 kazan’ kampanyası
  7. Araştırma: Sneaker giymek daha özgüvenli ve güçlü hissettiriyor
  8. Aras Kargo’nun idari kadrosu kampanya döneminde sahadaki ekiplere destek verdi
  9. Aydem Perakende ve Gediz Perakende ’den müşteri deneyimini iyileştiren 'Ses Analizi' projesi
  10. Akkuyu NGS’de çevrim içi ‘Açık Kapı Günü’ düzenlendi

© Copyright 2025

DHA