Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Turizm portalı Tatilsepeti’nden, 20’nci yılına özel kampanya

Tatilsepeti, 20’nci yılına özel ‘Tatilsepeti ile tatil için uzaya bile gidilir’ başlıklı kampanyasını duyurdu. Devamı çekilecek 3 seri film halinde yayına başlayan kampanyada, dijital platformların yanı sıra, açık hava, radyo ve televizyon eşzamanlı olarak kullanılıyor. Şirket, kampanyada, 5 kıtada 95 ülkede 30 binin üzerinde tur ve 1 milyonun üzerinde otel seçeneği sunduklarını belirtiyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

2025 kampanya stratejisini markanın farklılıkları ve güçlü yönleri üzerine kurguladıklarını belirten Tatilsepeti Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Karayal, “Yolcuğuluğumuz, pazaryeri kavramının henüz olmadığı 2004’te başladı. Tatilsepeti olarak, bugün sektörümüzün en kapsayıcı adreslerinden biriyiz. Bu nedenle geçmiş kampanyalarımızdan farklı olarak 2025 stratejimizde rakiplerimizden ayrıştığımız güçlü yanlarımızı vurgulamak istedik. Pazaryeri olmamızın verdiği avantaja ve zengin envanterimize dikkat çektik. Her tür ‘tatilin sepeti ’olduğumuzu anlattık” dedi.

‘SEPETİ GÖRSEL İMAJ OLARAK KULLANDIK’

Kampanyada marka isimleriyle örtüşen sepet görselini imaj olarak kullanırken, tatille ilgili akla gelen ürünleri bir araya toplayan bir kavram olarak da sembolleştirdiklerini aktaran Tatilsepeti Pazarlama Direktörü Canan Demir ise şu açıklamada bulundu:

“Bu kampanyada tüm ürünlerimizi, ana çatımız olan ‘Tatil, sepetinde! ’söylemi etrafında konumlandırmak istedik. Bunu tüketiciye anlatabilmek için bir bavul-sepet imgesi tasarlayarak içine bütün tatilleri sığdırdık. Tatilcilerin aradığı pazaryeri olduğumuzu vurgularken, aslında kullanıcılarımızın sepetimizle istedikleri rotayı çizebileceklerini anlattık. Rakiplerimizden farklılaşan yönümüz de tam olarak bu. Tüm tatillerin, tatille ilgili akla gelen her ürünün ve dolayısıyla ödeme seçeneklerinin bizde olması. Bu özelliklerimizle sektörde güçlü bir konuma sahibiz. Markamızın adı Tatilsepeti, ancak hem sektör hem de misafirlerimiz bize senelerdir “sepet” unvanını uygun görüyor. Kampanya filmlerimizdeki sepet imajıyla, sektördeki tatille başlayan benzer isimlerden ayrıştığımızı da gösteriyoruz. Şimdilik 3 film yayımlasak da yıl içinde yenilerini üreterek serimize devam edeceğiz.”

‘70 MİLYONU AŞKIN ZİYARET SAYISIYLA TÜRKİYE’NİN ÖNDE GELEN TURİZM PORTALINA DÖNÜŞTÜ’

Demir, kampanyalarındaki bavul-sepeti tanıtan filmde en fazla tatil ve ödeme çeşitliliğine sahip marka oldukları mesajını verdiklerini iletti. Bir diğer reklam filminde, erken rezervasyon kavramını işlediklerini aktararak şu ifadeleri kullandı:

“Bir diğer filmimiz rüya sahnesi ile açılıyor. Erken rezervasyon, sektörde önemli bir yere sahip olmasına rağmen, daha önce erkenden yapılan tatil rezervasyonunun tatilcilerin rüyalarını süslemeye başladığı, erkenden tatil mutluluğu getirdiği içgörüsüyle hareket eden olmadı. Tatilin önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu düşünerek, bu hayali vurgulamak istedik. Özellikle erken rezervasyon döneminde vade farksız taksitler, kesintisiz iade ve ön ödeme fırsatlarıyla rüyaları gerçeğe erkenden dönüştürmenin mümkün olduğuna dikkat çektik.”

Son filmde astronot kıyafetleriyle bankta bekleyen çocuklu bir ailenin ekrana geldiğini söyleyen Demir, “Bir anons duyuluyor, dış ses ‘Tatilsepeti 383 sefer sayılı Mars yolcularına’ diye sesleniyor. ‘Bugün için belki Mars değil ama 5 kıtada, 95 ülkede 30 binin üzerinde tur ve 1 milyonun üzerinde otel seçeneği’ ile diyerek yine 'Tatil, sepetinde' vurgusunu güçlendiriyoruz” ifadelerini kullandı.

 

 

Diğer Haberler

  1. Denizli'de metrelerce alışveriş kuyruğu; gece yarısı gelip 9 saat beklediler
  2. Türk Kızılay, 3 milyon ünite kan bağışı hedefine ulaştı
  3. 'Verimlilik ve uyum yatırımları şirketlerin rekabetini güçlendiriyor'
  4. DeFacto yılbaşında moda ve gastronomiyi aynı masada buluşturuyor
  5. Haver Farma, Kentfarma’yı satın aldığını duyurdu
  6. Rakle ve Bengi Kurtcebe'den 'Pomodoro Koleksiyonu'
  7. OKX TR’den ‘Bakiyeni aktar, yüzde 5 kazan’ kampanyası
  8. Araştırma: Sneaker giymek daha özgüvenli ve güçlü hissettiriyor
  9. Aras Kargo’nun idari kadrosu kampanya döneminde sahadaki ekiplere destek verdi
  10. Aydem Perakende ve Gediz Perakende ’den müşteri deneyimini iyileştiren 'Ses Analizi' projesi

© Copyright 2025

DHA