Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türk Telekom, 'Hayatı Kolaylaştıran Servisler Uygulaması' ile çağrı yönetimini tek bir uygulamaya topluyor

Türk Telekom, ‘Hayatı Kolaylaştıran Servisler’ mobil uygulaması ile kullanıcılarının çağrı yönetimini tek bir mobil uygulama üzerinden yapabildiğini duyurdu. Uygulama sayesinde müşteriler, istenmeyen çağrıları engelleme, cevapsız arama hatırlatma, sadece favorilerim arayabilsin gibi işlemleri tek bir yerden kolay bir şekilde ve uygun fiyatlarla yapabiliyor.  

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Türk Telekom, ‘Türk Telekom Hayatı Kolaylaştıran Servisler’ mobil uygulaması ile çağrı yönetimini tek bir uygulamaya topluyor.

Mobil uygulama sayesinde kullanıcılar kişi listesinde olmayan aramaları eğer numara rehberlik servisinde kayıtlı ise ad-soyad bilgisi olarak arama ekranında görebiliyor. Ayrıca kullanıcılar görsel ekleyerek aramalarını daha eğlenceli hale getiriyor. Çağrı yönetiminin daha kolay hale geldiği uygulamada Lira Paylaş, Güncel Fatura, Hediye İnternet gibi servislerini de kolayca yönetebiliyor.

Arama, fatura ve TL işlemleri mobil kullanıcılar için tek bir uygulamaya dahil edildi. Uygulamanın öne çıkan diğer bir özelliğinde ise kullanıcılar kötü amaçlı arayan numaraları istenmeyen olarak işaretleyebiliyor. Uygulamanın öne çıkan diğer yenilikleri arasında çağrı özeti, arama hatırlatma ve rahatsız etme modu açıkken sadece favoriye eklenen kişilerin arayabilmesi için ‘favorilerim arayabilsin’ yer alıyor. Ayrıca uygulama sayesinde çağrı engelleme servisi açıkken engellemek istenen ya da aramasına izin verilen numaralar da seçilebiliyor.

Şirket, Hayatı Kolaylaştıran Servisler mobil uygulamasının (Türk Telekom HKS) Google Play ve AppStore’dan kolaylıkla indirilebildiğini ve kullanılabildiğini belirtti.

Diğer Haberler

  1. Daikin’den ‘360° Ev Konforu Yaklaşımı’
  2. Pegasus Hava Yolları, Chelsea Futbol Kulübü’nün resmi havayolu partneri oldu
  3. Sukkar Şeker 2025’te 515 bin ton net pancar işlediğini duyurdu
  4. AloTech, 16 yenilikçi yapay zeka özelliğini duyurdu
  5. Büyümenin formülü değişiyor; 'odak artık yetenek yönetiminde'
  6. IFTEX 2026, küresel filtre endüstrisini İstanbul’da 2’nci kez buluşturacak
  7. MediaMarkt’tan üniversite öğrencilerine özel ‘GenciMM’ platformu
  8. Trendyolmilla’dan yılbaşına özel parti koleksiyonu
  9. The Noria Hotel Nisan 2026'da Hatay'da açılıyor
  10. Burundi Ankara Büyükelçisi Ntureka, ULUSKON Başkanı Atasoy’u ziyaret etti

© Copyright 2025

DHA