Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türk Telekom’un müşteri deneyimi performansı ödüllendirildi

Türk Telekom’un ‘Dönüşüm Yolunun Sonundaki Işık: Az Arıza, Bol Memnuniyet’ isimli projesi, ‘Memnun Baykuş’ kategorisinde altın ödülünün sahibi oldu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Bağımsız araştırma şirketi Ipsos’un araştırmasına göre, evde internet kategorisindeki müşteri memnuniyet performansı artan Türk Telekom’un, arıza sürecinin çözümüne yönelik aldığı aksiyonları da ödüle layık bulundu. Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin 1 Ocak 2021- 30 Temmuz 2023 döneminde tamamlanmış araştırmaları değerlendirdiği 2023 yılı Baykuş Ödülleri’nde Türk Telekom ‘Altın Baykuş’ ödülüne layık görüldü. 

Ipsos’un her çeyrek Türk Telekom adına 600 kişi ile gerçekleştirdiği araştırma sonuçlarına göre 2023’ün ikinci çeyrek sonunda ‘marka iletişimi’ ve ‘bağlantı kalitesi’ndeki memnuniyet artışı, skorların yükselmesinde en etkili başlıklar oldu. Bu başarıya ek olarak; Türk Telekom’un ev internetinde arıza yaşayan müşterilerin çözüme kavuşmasına yönelik sunduğu hizmetin ölçümlenerek, müşteri memnuniyetini arttırmak için aldığı aksiyonlar, Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin (TÜAD), düzenlediği 2023 Baykuş Ödülleri’nde taçlandırıldı. Türk Telekom’un ‘Dönüşüm yolunun sonundaki ışık: Az Arıza, Bol Memnuniyet’ adlı memnuniyet odaklı projesi “Memnun Baykuş” kategorisinde altın ödüle layık görüldü. 

MEMNUNİYETİ ARTIRMAK İÇİN ATILAN ADIMLAR ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ 

Türk Telekom’un bağımsız araştırma şirketi Ipsos ile gerçekleştirdiği araştırmada, Türkiye genelinde her çeyrek sabit internette arıza kaydı açtırmış 1200 müşteri telefonla anket yöntemi (CATI) kullanılarak aranıyor. Yürütülen araştırmada, arıza kaydı açan müşteriler, kayıt açma süreci, arıza kaydı alan personel, teknik destek sağlayan personel, çözüm süreci ve kaydın açılmasından çözüme kadar geçen süre başlıkları altında yaşadıkları deneyimi değerlendiriyor. Elde edilen araştırma bulguları ışığında, müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik aksiyon alan Türk Telekom, arıza çözüm oranını artırdı. Sorunların belirlenmesi ve giderilmesine yönelik alınan somut aksiyonlarla artan memnuniyet skorları ve iyileşen müşteri deneyimi performansı, Türk Telekom’un TÜAD tarafından düzenlenen Baykuş Ödüllerinde ‘Memnun Baykuş’ kategorisinde altın ödüle layık görülmesini sağladı.

Diğer Haberler

  1. Trendyolmilla’dan yılbaşına özel parti koleksiyonu
  2. The Noria Hotel Nisan 2026'da Hatay'da açılıyor
  3. Burundi Ankara Büyükelçisi Ntureka, ULUSKON Başkanı Atasoy’u ziyaret etti
  4. DeFacto'dan Layering parfüm koleksiyonu
  5. BtcTurk | Portföy CEO’su Gürbüz: Türkiye’nin ilk spot Bitcoin ETF’i için SPK’ya başvurduk
  6. Terminal Kadıköy'de Winter Alley ziyaretçilerini bekliyor
  7. Enerjisa Üretim ve İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü’nden enerji depolama teknolojilerinde iş birliği
  8. BBVA ve OpenAI’den stratejik iş birliği
  9. Kripto şirketlerinin Travel Rule uyumunu kolaylaştıracak platform geliştirildi
  10. Trendyol, coğrafi işaretli ürünlerle yerel kalkınmayı desteklediğini duyurdu

© Copyright 2025

DHA