Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

"Türkiye'yi optik lenste üretim merkezi haline getirmeyi hedefliyoruz"

Kontakt lens sektöründe 20 yıldır faaliyet gösteren Luxeoptik'in kurucusu Erdoğan Savran, renkli ve şeffaf kontakt lens ihracatında ulaştıkları ülke sayısını 18'e çıkardıklarını söyledi. Markanın online platformu lensfiyat.com'u kurarak istihdama da katkı sunduklarını aktaran Savran, "Kontakt lens pazarındaki Türk markalarını dünyayla tanıştırmayı ve ülkemizi optik lens üretim merkezi haline getirmeyi hedefliyoruz" dedi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA) -

Renkli kontakt lens markası Labella'nın da kurucu ortağı olan Erdoğan Savran, 2022 yılının ekim ayında Dubai'de gerçekleştirilen Vision Plus Dubai Optik Fuarı'na katıldıklarını belirterek, "Bugüne kadar sadece online kanalımızda 300 binden fazla satış kaydına imza attık. Ülkemizde birçok markanın dağıtımını yapan Savran Luxe Optik olarak yaklaşık 6 yıldır düzenlenen dijital dünyanın enleri yarışmasında geçtiğimiz yıl ödül aldık. Şirketimizin çatısı altında 19 üretici firmayla birlikte çalışıyoruz. Renk ve çeşitlilik açısından zengin bir yelpaze sunuyoruz. Ortadoğu pazarında söz sahibi bir firmayız. Azerbaycan, İran, Libya ve Mısır'da resmi distribütör; Dubai, Irak, Kuveyt, Morocco, Romanya, Şili ve Ürdün'de bayiler aracılığıyla hizmet veriyoruz. Şimdi yeni hedefimiz Avrupa pazarı. Yeni markamızı da dünyaca ünlü konuma getirmek için sabırsızlanıyoruz" ifadelerinde bulundu.

‘YÜZDE 40 SU OLAN LENSLERİN SATIŞINI GERÇEKLEŞTİRİYORUZ’

19 farklı markanın ürünlerinin satışını online olarak gerçekleştirdiklerinin altını çizen Savran, “Doğal ve zarif tam 33 renk tonu seçeneğimizle içeriği yüzde 40 su olan lenslerin satışını gerçekleştiriyoruz. Özel boyama tekniği, hareli ve haresiz seçim alternatiflerimiz mevcut, pürüzsüz ve ince yapısı sayesinde korneayı koruma özellikleri ile önceliğimiz alıcılarımızın göz sağlığıdır" diye konuştu.

Diğer Haberler

  1. Daikin’den ‘360° Ev Konforu Yaklaşımı’
  2. Pegasus Hava Yolları, Chelsea Futbol Kulübü’nün resmi havayolu partneri oldu
  3. Sukkar Şeker 2025’te 515 bin ton net pancar işlediğini duyurdu
  4. AloTech, 16 yenilikçi yapay zeka özelliğini duyurdu
  5. Büyümenin formülü değişiyor; 'odak artık yetenek yönetiminde'
  6. IFTEX 2026, küresel filtre endüstrisini İstanbul’da 2’nci kez buluşturacak
  7. MediaMarkt’tan üniversite öğrencilerine özel ‘GenciMM’ platformu
  8. Trendyolmilla’dan yılbaşına özel parti koleksiyonu
  9. The Noria Hotel Nisan 2026'da Hatay'da açılıyor
  10. Burundi Ankara Büyükelçisi Ntureka, ULUSKON Başkanı Atasoy’u ziyaret etti

© Copyright 2025

DHA