Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ümraniye Belediyesi Çözüm ve Çağrı Merkezi 1 milyon 285 çağrıya yanıt verdi

Ümraniye Belediyesi, vatandaşlara daha iyi hizmet sunmak amacıyla kurduğu Çözüm ve Çağrı Merkezi aracılığıyla son beş yılda toplam 1 milyon 285 bin vatandaşa destek sağladığını açıkladı.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)- 

Ümraniye Belediyesi’nin kurduğu Çözüm ve Çağrı Merkezi, vatandaşları ilgili birimlere yönlendirme, soruları yanıtlayıp talepleri dinleyerek sorunları çözme görevlerini üstleniyor. Merkezlerde yılda ortalama 160 bin çağrı karşılanarak, 89 bin talep ve şikâyet de kayıt altına alındı. Vatandaşlar, telefon üzerinden, sosyal medya mecralarından veya yazılı olarak bu merkezlere ulaşabilecekleri gibi belediyeye giderek şahsen de başvuru yapabiliyorlar.

Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Çağrı ve çözüm merkezlerimiz sayesinde vatandaşlarımızla iletişimimizi güçlendirdik. Onların beklentilerini karşılamak ve sorunlarına en hızlı şekilde çözüm bulmak bizim önceliğimizdir” dedi.

Yapılan açıklamaya göre; çözüm merkezi son beş yılda yaklaşık 800 bin çağrıya yanıt verirken, 34 bini sosyal medya, 407 bini telefonla ve 6 bin 500 civarındaki talep ve şikâyeti de şahsen olmak üzere toplam 447 bin talep ve şikâyetleri kayıt altına aldı. Ayrıca 50 bin vatandaşa belediye hizmetleri hakkında bilgi sağlayan ve acil durumlar için rehberlik eden merkezler böylece son 5 yılda toplamda 1 milyon 285 bin vatandaşa ulaştı.

Diğer Haberler

  1. Bulls Portföy Genel Müdürü Yılmaz: Otizmde eğitimin yaygınlaşmasına katkı sunmak istiyoruz
  2. Merkez Kariyer Uzmanları ve Denetim Elemanları Platformu sözcüsü Yüksel: Özlük hakları vaatleri yerine getirilmeli
  3. BtcTurk Destek'e Amerika'dan bronz ödül
  4. Paribu, yapay zeka ile hazırlanmış şarkılardan kripto albümü oluşturdu
  5. ParamTECH'ten yüzde 80 tasarruf sağlayan dijital kimlik doğrulama çözümü
  6. Global gayrimenkul şirketi TEKCE, yeni partner ve referans programını tanıttı
  7. Daikin'den kışın tasarrufu artıran ipuçları
  8. 'Türkiye'de kişi başı kahve tüketimi 10 yılda 4 kat arttı'
  9. Tami’den T-Soft Kullanıcılarına yeni ödeme çözümü
  10. Seç Market, iş modelinde dönüşüm başlattığını duyurdu

© Copyright 2025

DHA