Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yemeksepeti’nden ‘Sepetine Göre İndirim’ mottosuyla yeni kampanya

Yemeksepeti tarafından ‘Sepetine Göre İndirim’ mottosuyla hayata geçirilen, kademeli indirim modeli yeni reklam filmleriyle tüm mecralarda izleyiciyle buluşuyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

1 Ekim’de başlayan yeni kampanya, katılımcı restoranlarda geçerli olmak üzere, kullanıcıların sepet tutarlarına göre 100 TL, 150 TL ve 200 TL olarak değişen kademeli indirimler sunuyor.

Bu yeni model, tek kişilik siparişlerden kalabalık arkadaş buluşmalarına kadar her türlü ihtiyaca cevap verirken, kullanıcıları sepetlerini büyütmeye yönlendirmeden, kendi siparişleri üzerinden indirimler kazanmalarını sağlıyor.

Yeni indirim modelinin 360 derece iletişim stratejisi, markanın ‘keyif’ temasını devam ettiren dört yeni reklam filmiyle destekleniyor. İzleyiciyi en beklenmedik anlarda yakalayan seri, ‘Keyfim Kaçtı’ repliğiyle bu kez mekanlara taşınıyor.

İlk reklam filminde, orkestra provasının ortasında flütçünün aniden, “Keyfim Kaçtı” demesiyle başlayan olaylar, klasik müzik esintili neşeli bir jingle ile sipariş edilen lezzetlerin tüm orkestranın keyfini yerine getirmesiyle son buluyor.

Orkestra filmiyle başlayan “Keyfim Kaçtı” reklam kampanyası, önümüzdeki günlerde yayımlanacak ve üç yeni filmle devam edecek.

HERKESİN KENDİ SEPETİNE GÖRE BİR İNDİRİM VAR

Kampanyanın merkezinde yer alan ‘Sepetine Göre İndirim’ konsepti, özellikle içinde bulunulan ekonomik koşullarda kullanıcılar için değer yaratmayı hedefliyor. Tek kişilik siparişlerden en kalabalık sofralara kadar her an ve her ihtiyaca yanıt veren bu yeni modelle Yemeksepeti, kullanıcılarına sepetlerine ekstra ürün ekleme ihtiyacı duymadan, mevcut siparişleri üzerinden indirimler kazanma fırsatı sunuyor.

Diğer Haberler

  1. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  2. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  3. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  4. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  5. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  6. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  7. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  8. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  9. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı
  10. Malatya Memleket Günleri, Maltepe’de kapılarını ziyaretçilerine açtı

© Copyright 2025

DHA