Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yurtiçi Kargo, Ekonomiye Fayda Endeksinin 'Elmas' listesinde yer aldı

Yurtiçi Kargo, Türkiye İtibar Akademisi, Bursa Teknik Üniversitesi ve Kent Üniversitesi tarafından dördüncü kez üst üste Türk Ekonomisine en çok fayda sağlayan 30 şirketten biri olarak gösterildi. Şirket, Ekonomiye Fayda Endeksinin 'Elmas' kategoridesinde yer aldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Türkiye İtibar Akademisi, Bursa Teknik Üniversitesi ve Kent Üniversitesi tarafından gerçekleştirilen 2024 Ekonomiye Fayda Endeksi raporu yayınlandı. İlgili araştırma kapsamında markalar, ürün/hizmet performansı, yönetim performansı ve sosyal fayda ekseninde gerçekleştirilen derecelendirmeye göre puanlandı. Araştırmadan elde edile verilere göre markalar elmas, platin ve altın olmak üzere listelendi. Ekonomiye Fayda Endeksi araştırması TÜİK’in standart olarak belirlediği Türkiye örnekleminden NUTS 2 kullanılarak gerçekleştirildi. Araştırma kapsamında ülkemizin her bölgesinden toplam 14 bin kişi ile görüşme sağlandı. Araştırma sonucuna göre Yurtiçi Kargo, Ekonomiye Fayda Endeksinin Elmas kategoride listeledi ve Elmas listede yer alan tek kargo şirketi oldu.

‘YATIRIMLARIMIZA HIZ KESMEDEN DEVAM EDECEĞİZ’

Ekonomiye Fayda Endeksi araştırmasının sonuçları hakkında açıklamada bulunan Yurtiçi Kargo Genel Müdürü Fatih Önyol, “Çalışmalarımızın sonuçlarını ödüllerle almak bize doğru yolda olduğumuz gösteriyor. Tüm personelimiz adına gururluyuz. Teknoloji ve altyapı yatırımlarımıza hız kesmeden devam edecek, müşterilerimize söz verdiğimiz gibi en üst seviyede hizmet vermeye devam edeceğiz” dedi.

Teknoloji kullanımını en üst seviyeye çıkarmak için yoğun bir ajanda oluşturduklarını belirten Önyol, otomasyonlu aktarma merkezleri, akıllı kargo dolapları, akıllı insansız hava araçları, akıllı rota oluşturma ve takip sistemleri alanlarında son 5 yıl içerisinde büyük yatırımlara imza attıklarını ifade etti.

‘YATIRIMLARIMIZA MÜŞTERİLERİMİZE EN İYİ FAYDAYI SAĞLAMAK VE ONLARA EN İYİSİNİ SUNMAK İÇİN DEVAM EDİYORUZ’

Son yıllarda en ileri teknolojiye sahip otomasyonlu aktarma merkezleri yatırımlarını hızlandırdıklarını, Son 3 yılda İstanbul’da 3 adet olmak üzere Antalya, Adana, Bursa, İzmir, Eskişehir ve Gaziantep’te otomasyonlu aktarma merkezleri inşa ettiklerini açıklayan Önyol, sistemin en büyüğünü Ankara’da bitirmek üzere olduklarını ifade etti. Önyol son olarak şunları söyledi:

“Ankara’da inşaatına başladığımız ve bitirmek üzere olduğumuz Otomasyonlu Aktarma Merkezimizde saatte tam 50 bin kargo, bir hat aracından diğerine tamamen otomasyon sistemleriyle yüklenebilecek. Bu büyük yatırımı da ekonomimize kazandırmış olacağız. Bu sistemde saatte tam 50 bin kargonun tek bir merkezde araçtan indirilmesi, hangi şehre gideceğinin belirlenmesi, o şehir ve hat aracının olduğu bölüme kargonun aktarılması, ölçüm tartım kontrolü, yeni hat aracına yüklenmesi gibi tüm işlemler robot sistemler tarafından gerçekleştiriliyor olacak. Özetle Ankara’ya bir kargo teknoloji üssü kurduk ve tamamlamak üzereyiz. Yurtiçi Kargo olarak biz yatırımlarımıza müşterilerimize en iyi faydayı sağlamak ve onlara en iyisini sunmak için devam ediyoruz. Hayata geçirdiğimiz yatırımların sonuçları olarak kamuoyunun takdiri ve üniversitelerin analitik ölçümleriyle ödüllendiriliyor olmak, bize doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Mutlu ve gururluyuz.”

Diğer Haberler

  1. Kızılay Genel Başkanı Yılmaz, Arakanlı Müslümanların kamplarını ziyaret etti
  2. Tadelle’den yaza özel yeni ürün: Tadelle Yaz Gofreti
  3. Brandverse Awards’tan Tadelle’ye ödül
  4. Polinas, ‘Mükemmel Çalışan Deneyimi Ödülü’nü aldı
  5. Kocaeli'ndeki Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu'na ücretsiz ziyaret süresi uzatıldı
  6. İyilik Derneği’nden Gazze’de toplu düğün merasimi
  7. DeFacto’nun ‘Bu Tasarımda Gelecek Var’ projesi tamamlandı
  8. Trendyolmilla'dan FIFA Dünya Kupası'na özel pijama koleksiyonu
  9. OYAK’ın 65’inci yılına özel koşu düzenlendi
  10. Kızılay yılın ilk 5 ayında 1,2 milyon ünite kan bağışı aldığını duyurdu

© Copyright 2026

DHA