Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Bayraktar: 2 yeni nesil derin deniz sondaj gemisini enerji filomuza katıyoruz

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, denizlerdeki arama ve sondaj faaliyetlerini güçlendirmek için filoya iki yeni derin deniz sondaj gemisi ekleneceğini bildirdi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakan Bayraktar, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Filomuz büyüyor, mavi vatandaki gücümüz artıyor. İkiz özelliklere sahip, yüksek teknolojiyle donatılmış iki yeni nesil derin deniz sondaj gemisini enerji filomuza katıyoruz. Bu önemli adımla derin denizlerdeki varlığımızı daha da güçlendiriyor, keşif ve üretim kapasitemizi genişletiyoruz; Karadeniz ve ötesi için yeni ufuklar açıyoruz. Bu yeni takviyelerle Türkiye olarak dünyanın en modern ilk enerji filosu arasındaki yerimizi alıyoruz. Filomuz artık sadece sayıca değil, teknoloji, kapasite ve operasyonel etkinlik açısından da dünya çapında bir seviyeye ulaştı. Enerjide tam bağımsız Türkiye hedefiyle çıktığımız bu yolda kararlılıkla ilerliyoruz. Milletimize hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü: Cemil Tugay'ı yeniden parti saflarına davet ettim
  2. Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan önemli açıklamalar (CANLI)
  3. Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
  4. Bakan Bayraktar, Londra’da Sıfır Atık Vakfı Bilgilendirme Toplantısına katıldı
  5. TBMM Genel Kurulu'nda emniyet teşkilatıyla ilgili düzenlemeleri de içeren teklifin 3 maddesi daha kabul edildi
  6. Bakan Tekin, Rusya ve Mısır büyükelçilerini kabul etti
  7. Bakan Göktaş, Lüksemburg Milli Günü resepsiyonuna katıldı
  8. Bakan Çiftçi, Filistinli mevkidaşı Ziyad Hab El Rih ile bir araya geldi
  9. Adalar Belediye Başkanı ve Silifke Belediye Başkanı görevden uzaklaştırıldı
  10. İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik Kütahya’da

© Copyright 2026

DHA