Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Bayraktar, Nijer Dışişleri Bakanı Sangare ile bir araya geldi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Nijer Dışişleri Bakanı Bakary Yaou Sangare ve beraberindeki heyet ile bir araya geldi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakan Bayraktar, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, "İstanbul’da, Nijer Dışişleri Bakanı Sayın Bakary Yaou Sangare ve heyeti ile bir araya geldik. Halihazırda madencilik alanında devam eden ortak çalışmalarımızın yanı sıra petrol arama ve üretimi konusunda da yeni iş birliği imkanlarını somutlaştırmaya yönelik yol haritamızı belirledik. Nijer halkının refahına katkı yapacak şekilde Nijer’in yer altı zenginliklerini tecrübemizle buluşturarak, ilişkilerimizi uzun vadeli bir enerji ortaklığına dönüştürmeye kararlıyız" ifadelerine yer verdi.

Diğer Haberler

  1. CHP'den sanal medya düzenlemesine ilişkin AYM'ye iptal başvurusu
  2. Cevdet Yılmaz: Bugün Kerbela Gazze'dir, bugünün Yezidileri Netanyahu ve destekçileridir
  3. CHP YDK, ihraç kararlarına yapılan itirazları reddetti
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Unutmayın, hepimiz bulunduğumuz koltuklara milletin takdiriyle geldi
  5. CHP'li Emir: Bu sansür nereye kadar sürecek
  6. Bakan Çiftçi: 1,4 milyon kişi gönüllü geri dönüş yaptı
  7. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Alevi canlarımızı asla ihmal etmedik
  8. Bakan Yumaklı: TMO hububat alımlarında ödemelere başladı
  9. Dışişleri Bakanlığı'ndan, Venezuela'ya başsağlığı mesajı
  10. Bakan Uraloğlu: BTK Akademi ile gençlerimizi geleceğin mesleklerine hazırlıyoruz

© Copyright 2026

DHA