Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Çiftçi, polis merkezi amirliğini ziyaret etti

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan, Ankara Valisi Yakup Canbolat ve İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek ile 10 Nisan Şehit Nazım Tuncer Polis Merkezi Amirliği'ni ziyaret etti.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Balgat 10 Nisan Şehit Nazım Tuncer Polis Merkezi Amirliğimizde vazifeleri başındaki kahraman polislerimizi, Emniyet Genel Müdürümüz Sayın Ali Fidan, Ankara Valimiz Sayın Yakup Canbolat ve Ankara İl Emniyet Müdürümüz Sayın Maksut Yüksek ile birlikte ziyaret ettik. Devletimizin bekası ve aziz milletimizin huzuru için büyük bir özveriyle çalışan emniyet mensuplarımız, kamu düzeninin temini adına üstün bir sorumluluk anlayışıyla görev yapmaktadır. Gösterdikleri gayret, cesaret ve fedakarlık her türlü takdirin üzerindedir. Rabb'im; ülkemizin huzur ve güvenliği için görev ifa eden tüm polislerimizi muhafaza eylesin, ayaklarına taş değdirmesin" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Hakan Fidan ve Ömer Çelik Bolu’da göl kenarında vatandaşlarla buluştu
  2. Bakan Ersoy: Kadir İnanır çok eşsiz bir değerdi çok önemli bir ustaydı
  3. MHP'li Işıkver: Bölücü de terörist de sizsiniz
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan: AK Parti sadece 86 milyonun değil aynı zamanda ümmetin de umududur
  5. TBMM'de uzman er ve erbaşlara ilişkin düzenlemeleri de içeren teklif görüşülecek
  6. Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan yazar Yusuf Tavaslı için taziye mesajı
  7. Bakan Uraloğlu: Türksat 5A, Dünya'nın çevresinde 1826 tur attı
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünü kutladı
  9. Bakan Kurum: Sakarya'ya desteklerimiz sürecek
  10. CHP Sözcüsü Sarı'dan, Özgür Özel'in yerine Öztrak'ın grup başkanı atandığı iddialarına ilişkin açıklama

© Copyright 2026

DHA