Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Ersoy'dan 'Selanik Atatürk Evi' için videolu paylaşım

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı (TİKA) tarafından restorasyonu tamamlanan ve bugün açılan Selanik Atatürk Evi'ne ilişkin videolu paylaşımda bulundu.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakan Ersoy, NSosyal hesabından Selanik Atatürk Evi'nin görüntülerini paylaşarak, "Bir nar ağacının gölgesinde hatıralar yeniden canlanıyor. Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Selanik'te yeniden hayat bulan mirasının kapılarını bugün yeniden açıyoruz. Selanik'in dar sokaklarından milletimizin hafızasına uzanan bu emaneti ruhuna uygun bir şekilde ve tüm hatırasını koruyarak restore ettik. Ali Rıza Efendi’nin diktiği ağacın hala gölgesini düşürdüğü bu atmosfer bir çocuğun kurduğu hayallerin, bir milletin yolunu nasıl aydınlattığını hissettirecek. TİKA başta olmak üzere, milletimizin gönlünde müstesna bir yere sahip olan bu kıymetli mirası geleceğe taşıyan herkese teşekkür ediyorum" dedi.


Diğer Haberler

  1. Bakan Bayraktar, Londra’da Sıfır Atık Vakfı Bilgilendirme Toplantısına katıldı
  2. TBMM Genel Kurulu'nda emniyet teşkilatıyla ilgili düzenlemeleri de içeren teklifin 3 maddesi daha kabul edildi
  3. Bakan Tekin, Rusya ve Mısır büyükelçilerini kabul etti
  4. Bakan Göktaş, Lüksemburg Milli Günü resepsiyonuna katıldı
  5. Bakan Çiftçi, Filistinli mevkidaşı Ziyad Hab El Rih ile bir araya geldi
  6. Adalar Belediye Başkanı ve Silifke Belediye Başkanı görevden uzaklaştırıldı
  7. İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik Kütahya’da
  8. Bakan Kurum, BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile görüştü
  9. AK Parti'li Ercan: Kadınların kamusal hayata katılımını sınırlayan engeller önemli ölçüde ortadan kaldırılmıştır-
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Avrupa Birliği ile iş birliğimizi ilerletme iradesine sahibiz

© Copyright 2026

DHA