Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Işıkhan, maden işçileriyle buluştu

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 4 Aralık Dünya Madenciler Günü nedeniyle Ankara'daki Nallıhan Çayırhan Yeraltı Maden Ocağı'nda maden işçileri ile bir araya geldi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Nallıhan Çayırhan Yeraltı Maden Ocağı'nda maden işçisi kardeşlerimizle bir araya gelerek sofralarını paylaştık. Maden çalışanlarımızın madenlere selametle girip yine aynı selametle çıkması, iş sağlığı ve güvenliği alanı başta olmak üzere çalışma koşullarının en üst seviyeye ulaşması için bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da gereken adımları atmaya devam edeceğiz. Maden işçilerimizin; icra ettiği mesleğin risklerinden en az etkilendiği, can ve sağlık tehlikesi yaşamadığı bir çalışma hayatı hepimizin hedefidir. 4 Aralık Dünya Madenciler Günü vesilesiyle ekmeğini alın teriyle yerin yüzlerce metre altında kazanan maden işçilerimize; emekleri ve üstün fedakarlıkları için teşekkür ediyor, hayatını kaybeden kahraman madencilerimizi rahmetle anıyorum" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan önemli açıklamalar
  2. CHP'den sanal medya düzenlemesine ilişkin AYM'ye iptal başvurusu
  3. Cevdet Yılmaz: Bugün Kerbela Gazze'dir, bugünün Yezidileri Netanyahu ve destekçileridir
  4. CHP YDK, ihraç kararlarına yapılan itirazları reddetti
  5. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Unutmayın, hepimiz bulunduğumuz koltuklara milletin takdiriyle geldi
  6. CHP'li Emir: Bu sansür nereye kadar sürecek
  7. Bakan Çiftçi: 1,4 milyon kişi gönüllü geri dönüş yaptı
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Alevi canlarımızı asla ihmal etmedik
  9. Bakan Yumaklı: TMO hububat alımlarında ödemelere başladı
  10. Dışişleri Bakanlığı'ndan, Venezuela'ya başsağlığı mesajı

© Copyright 2026

DHA