Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Kacır: 3 yeni teknopark daha kurulacak

Ssanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Resmi Gazete’de yayımlanan kararla 3 yeni teknoloji geliştirme bölgesinin daha kurulacağını açıkladı.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakan Kacır, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, “Sayın Cumhurbaşkanımızın imzasıyla Resmî Gazetede kuruluş kararı yayımlanan İstanbul Finans ve Teknoloji Üssü Teknoloji Geliştirme Bölgesi, Alanya Teknoloji Geliştirme Bölgesi ve Amasya Teknoloji Geliştirme Bölgesi ile teknoparklarımızın sayısı 113’e ulaştı. Yeni teknoparklarımız teknoloji ve yenilik dünyamıza hayırlı, uğurlu olsun. 12 bine yaklaşan teknoloji girişimi ile ülkemizin inovasyon odaklı kalkınmasına öncülük eden teknoparklarımızı desteklemeyi sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan önemli açıklamalar
  2. Bakan Fidan, Ottava'da Kanada Dışişleri Bakanı Anand ile bir araya geldi
  3. Bakan Gürlek: Uyuşturucuyla mücadelemiz kesintisiz devam edecektir
  4. Bakan Kurum: İstanbul’un 39 ilçesinde 233 bin konutun dönüşüm sürecine devam ediyoruz
  5. Cumhurbaşkanı Erdoğan, torunu Ömer Tayyip Erdoğan'ın mezuniyet törenine katıldı
  6. Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Kadir İnanır’ın vefatı sonrası başsağlığı mesajı
  7. Bakan Uraloğlu: 15 gemimiz güvenli şekilde Basra Körfezi'nden ayrılmıştır
  8. Bakan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Petrova ile görüştü
  9. Bakan Çiftçi: Geçici koruma kapsamındaki yabancılara çalışma izni muafiyeti getirildi ​
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 1 yılda yaptığımız ihracatı artık 1 ayda yapıyoruz

© Copyright 2026

DHA