Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Kirişci, Kahramanmaraş'ta oyunu kullandı

Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, Cumhurbaşkanı Seçimi 2'nci oylamasında oyunu Kahramanmaraş’ta kullandı.

ABONE OL
Ömer KOÇ/KAHRAMANMARAŞ, (DHA)

Bakan Kirişci, oyunu Şehit İdari Ataşe Galip Özmen Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde 2208 numaralı sandıkta kullandı. Türk milletinin her zaman sandıktan ve demokrasiden yana olduğunu söyleyen Kirişci, "Şimdi 2'nci tur seçimleri icra ediliyor, artık burada 50+1 esas olacak. Akşam sandıklar kapanıp, sonra da sayımlar yapıldığında millet iradesi tecelli etmiş olacak. Ülkenin 13'üncü cumhurbaşkanı, 'Türkiye Yüzyılı'nın da yeni cumhurbaşkanı olacak. Çünkü 29 Ekim 1923'ten bugüne 100 yıl geçmiş ve 29 Ekim 2023 itibarıyla da yeni bir yüzyıl başlamış olacak. Bu da bizim açımızdan oldukça önemli; millet ve devlet adına. Milletimiz büyük bir olgunlukla, her türlü fitneden, her türlü fesattan, her türlü provokasyondan uzak, gayet vakurla, kendine yakışan bir tarzla tıpkı 14 Mayıs'ta olduğu gibi sandıklara geliyor, oylarını kullanıyor" dedi.

 

Diğer Haberler

  1. Hakan Fidan ve Ömer Çelik Bolu’da göl kenarında vatandaşlarla buluştu
  2. MHP'li Işıkver: Bölücü de terörist de sizsiniz
  3. Cumhurbaşkanı Erdoğan: AK Parti sadece 86 milyonun değil aynı zamanda ümmetin de umududur
  4. TBMM'de uzman er ve erbaşlara ilişkin düzenlemeleri de içeren teklif görüşülecek
  5. Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan yazar Yusuf Tavaslı için taziye mesajı
  6. Bakan Uraloğlu: Türksat 5A, Dünya'nın çevresinde 1826 tur attı
  7. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünü kutladı
  8. Bakan Kurum: Sakarya'ya desteklerimiz sürecek
  9. CHP Sözcüsü Sarı'dan, Özgür Özel'in yerine Öztrak'ın grup başkanı atandığı iddialarına ilişkin açıklama
  10. Bakan Uraloğlu: 'TIR Dorsesi Taşıma Vagonu Projesi'nde prototip vagon üretimi tamamlandı

© Copyright 2026

DHA