Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Kurum, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'u kabul etti

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ve Asbaşkan Hamdi Akın’ı bakanlıkta kabul etti.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakan Kurum, görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ve Asbaşkan Hamdi Akın’ı Bakanlığımızda ağırladık. Sarı lacivertli camiamıza, yönetimine ve sahada emek veren sporcularımıza başarılar diliyorum. Spor kulüplerimizi desteklemeyi sürdüreceğiz" dedi.

Diğer Haberler

  1. Bakan Çiftçi, Filistinli mevkidaşı Ziyad Hab El Rih ile bir araya geldi
  2. Adalar Belediye Başkanı ve Silifke Belediye Başkanı görevden uzaklaştırıldı
  3. İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik Kütahya’da
  4. Bakan Kurum, BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile görüştü
  5. AK Parti'li Ercan: Kadınların kamusal hayata katılımını sınırlayan engeller önemli ölçüde ortadan kaldırılmıştır-
  6. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Avrupa Birliği ile iş birliğimizi ilerletme iradesine sahibiz
  7. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Polonya Cumhurbaşkanı Nawrocki'yi resmi törenle karşıladı
  8. CHP Sakarya Milletvekili Ümit Dikbayır, partisinden istifa etti
  9. Özgür Özel: Ya bir yol bulacağız ya bir yol açacağız
  10. CHP'li Sarı: Olağan kongre süreci eylülde başlayacak

© Copyright 2026

DHA