Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Memişoğlu: 1616 yeni hekim ataması yapıldı

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 1616 yeni hekim ataması yapıldığını duyurdu.

ABONE OL
Ruken KADIOĞLU/ANKARA, (DHA)-

Bakan Memişoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "1616 yeni hekimimizin atamasını yaptık, ülkemize ve milletimize hayırlı olsun. Hekimlerimize yeni görevlerinde başarılar diliyorum. 120. Dönem Devlet Hizmet Yükümlülüğü kapsamında illerimizin sağlık ihtiyaçlarına yönelik yeni doktor atamalarımızı gerçekleştirdik. Sağlık hizmet kalitemizi artırmak ve vatandaşlarımıza daha iyi hizmet sunmak için çalışmaya devam ediyoruz" dedi.

Diğer Haberler

  1. Bakan Tekin: Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli programlarının odağına iyi insan olmayı yerleştirdik
  2. CHP İzmir İl Başkanı Gümrükçü: Hiç kimseyi görevden almaya gelmedim
  3. CHP İstanbul Milletvekili Zeynel Emre: Yarın grup toplantımızı gerçekleştireceğiz
  4. Kemal Kılıçdaroğlu, cenaze törenine katıldı
  5. Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan önemli açıklamalar (CANLI)
  6. DEM Parti'li Koçyiğit: Çerçeve yasanın bir an önce TBMM'ye gelmesi gerekiyor
  7. Bakan Uraloğlu: Son 14 yılın en yüksek mayıs ayı kruvaziyer ve yolcu sayısına ulaştık
  8. Kurtulmuş, İslam İşbirliği Teşkilatı Parlamento Birliği toplantısına katılacak
  9. Bakan Bolat: OİB Ventures Mobilite İnovasyon Fonu bir köprü olacaktır
  10. Bakan Göktaş: Başörtülü kadınlara yönelik nefret söyleminin normalleşmesine izin vermeyeceğiz

© Copyright 2026

DHA