Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Uraloğlu: 30 Ağustos'ta bakanlığa bağlı kent içi raylı sistemler ücretsiz

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 30 Ağustos Zafer Bayramı'nda bakanlığa bağlı kent içi raylı sistem hatlarından Başkentray, Marmaray, İZBAN, Sirkeci-Kazlıçeşme hattı ve Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy hattının ücretsiz hizmet vereceğini duyurdu.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, yaptığı yazılı açıklamada, Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanı kararına göre; 30 Ağustos Zafer Bayramı'nda Ankara, İstanbul ve İzmir'de bakanlığa bağlı kent içi raylı sistem hatlarının ücretsiz olacağını açıkladı. Bakan Uraloğlu, "İstanbul'da Marmaray, Sirkeci-Kazlıçeşme raylı sistem hattı ile Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metrosu, Ankara'da Başkentray ve İzmir'de İZBAN ücretsiz hizmet verecek. Söz konusu hatlarımız tüm vatandaşlarımıza gün boyunca hızlı, kolay ve ekonomik bir ulaşım imkanı sağlayacak" dedi.

Diğer Haberler

  1. AK Parti'li Çelik’ten, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilen Altay’a tebrik mesajı
  2. Bakan Fidan, Venezuelalı mevkidaşı Yván Gil ile telefonda görüştü
  3. Keçiören Belediye Başkanı Özarslan: Tek felsefemiz, halka hizmet belediyeciliğidir
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 15 Temmuz'un 10’uncu yıl dönümünü idrak edeceğiz
  5. CHP'den sanal medya düzenlemesine ilişkin AYM'ye iptal başvurusu
  6. Cevdet Yılmaz: Bugün Kerbela Gazze'dir, bugünün Yezidileri Netanyahu ve destekçileridir
  7. CHP YDK, ihraç kararlarına yapılan itirazları reddetti
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Unutmayın, hepimiz bulunduğumuz koltuklara milletin takdiriyle geldi
  9. CHP'li Emir: Bu sansür nereye kadar sürecek
  10. Bakan Çiftçi: 1,4 milyon kişi gönüllü geri dönüş yaptı

© Copyright 2026

DHA