Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Uraloğlu: Kurtköy'de gişe adaları ve kanopileri kaldırdık

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, TEM Anadolu Otoyolu Kurtköy Gişeleri’nde bulunan gişe adaları ve kanopileri kaldırdıklarını duyurdu.

ABONE OL
Sevdenur NAMALAN/ANKARA, (DHA)-

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "TEM Anadolu Otoyolu Kurtköy Gişeleri'nde, gişe adaları ve kanopileri kaldırdık. Vatandaşlarımız hızlı ve güvenli geçiş sağlayabilsin diye Serbest Geçiş Sistemini (SGS) kurduk; saha düzenleme çalışmalarına ise devam ediyoruz. Daha önce trafiğin hızını düşürmek amacıyla gişelerden geçiş sağlarken artık bu uygulamanın yerini serbest geçişe bırakıyor; böylece bu bölgede yaşanan trafik yoğunluğunun önüne geçiyoruz. Serbest Geçiş Sistemini önümüzdeki günlerde İstanbul'un 5 farklı gişe bölgesinde daha uygulamayı planlarken trafik akışına da hız katmayı amaçlıyoruz" dedi.


Diğer Haberler

  1. DEM Parti'li Koçyiğit: Çerçeve yasanın bir an önce TBMM'ye gelmesi gerekiyor
  2. Bakan Uraloğlu: Son 14 yılın en yüksek mayıs ayı kruvaziyer ve yolcu sayısına ulaştık
  3. Kurtulmuş, İslam İşbirliği Teşkilatı Parlamento Birliği toplantısına katılacak
  4. Bakan Bolat: OİB Ventures Mobilite İnovasyon Fonu bir köprü olacaktır
  5. Bakan Göktaş: Başörtülü kadınlara yönelik nefret söyleminin normalleşmesine izin vermeyeceğiz
  6. 12'nci Yargı Paketi, TBMM'de
  7. CHP İzmir İl Başkanlığı koltuğuna oturan Gümrükçü: Yakam paçam dağıldı, göğsüm ezildi
  8. Bakan Çiftçi: Bu topraklarda yaşayan her bir kardeşimizin inancı devletimizin güvencesi altındadır
  9. Bakan Göktaş: Gençlerimizi yuva kurarken desteklemekten büyük mutluluk duyuyoruz
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Babalar Günü mesajı

© Copyright 2026

DHA