Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Yerlikaya, 'Diyarbakır Anneleri' ile bir araya geldi

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Diyarbakır Anneleri ile bir araya geldi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “2 bin 241 gündür evlat nöbeti tutan ‘Diyarbakır Anneleri’ ile bir araya geldik.

‘Diyarbakır Anneleri’nin cesaretleri, ferasetleri, dimdik duruşlarıyla 'Terörsüz Türkiye' hedefine doğru ilerliyoruz. Bu topraklarda kardeşliğin, huzurun ve güvenin hüküm sürdüğü bir geleceği hep birlikte inşa edeceğiz” dedi.


Diğer Haberler

  1. Hakan Fidan ve Ömer Çelik Bolu’da göl kenarında vatandaşlarla buluştu
  2. MHP'li Işıkver: Bölücü de terörist de sizsiniz
  3. Cumhurbaşkanı Erdoğan: AK Parti sadece 86 milyonun değil aynı zamanda ümmetin de umududur
  4. TBMM'de uzman er ve erbaşlara ilişkin düzenlemeleri de içeren teklif görüşülecek
  5. Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan yazar Yusuf Tavaslı için taziye mesajı
  6. Bakan Uraloğlu: Türksat 5A, Dünya'nın çevresinde 1826 tur attı
  7. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünü kutladı
  8. Bakan Kurum: Sakarya'ya desteklerimiz sürecek
  9. CHP Sözcüsü Sarı'dan, Özgür Özel'in yerine Öztrak'ın grup başkanı atandığı iddialarına ilişkin açıklama
  10. Bakan Uraloğlu: 'TIR Dorsesi Taşıma Vagonu Projesi'nde prototip vagon üretimi tamamlandı

© Copyright 2026

DHA