Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Yerlikaya: Diyarbakır annelerinin nöbetleriyle 6 yılda 55 terör örgütü mensubu teslim oldu

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Diyarbakır annelerinin başlattığı nöbetin 6. yılına girdiğini hatırlatarak, "Nöbetleriyle 6 yılda 55 terör örgütü mensubu ikna edilerek teslim oldu" dedi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabı üzerinden Diyarbakır annelerinin başlattığı nöbetin 6. yılı adına paylaşım yaptı. Paylaşımda Bakan Yerlikaya, "Diyarbakır annelerinin başlattığı evlat nöbetleri bugün 6. yılına girdi. Anneler, sabrın ve şefkatin timsalidir. Acılarını içine akıtır. Ama söz konusu olan evlâdıysa; Diyarbakır surları kadar da güçlü durur. Nöbetleriyle 6 yılda 55 terör örgütü mensubu ikna edilerek teslim oldu. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde kahraman ordumuz, kahraman güvenlik güçlerimiz, devletimizin bütün kurum ve kuruluşlarıyla beraber terörün başını eziyoruz, ezmeye de devam edeceğiz" ifadelerine yer verdi.

Diğer Haberler

  1. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Hafızlık, ilim yolculuğunun en sağlam başlangıçlarından biridir
  2. Bakanlıktan 'gönüllü dönüş yapan Suriyeliler' açıklaması
  3. Ömer Çelik: 'Terörsüz Türkiye' hedefi için adım atmaya devam ediyoruz
  4. Genelkurmay Başkanı Bayraktaroğlu, Kara Kuvvetleri Komutanı Tokel'i kabul etti
  5. MHP’li Büyükataman: Kurucu değerlerine sırt çeviren CHP, çok başlı yönetim buhranıyla bölünme yaşamaktadır
  6. ABP Genel Başkanı Yalçın: CHP'den 86 vekil ile 74 il başkanı bize katılacak
  7. AK Parti'nin 25'inci yıl şarkısı ilk kez dinletildi
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türkiye'nin, vesayetten arınmış bir ana muhalefete ihtiyaç duyduğu açıktır
  9. Bakan Fidan, Ottava'da Kanada Dışişleri Bakanı Anand ile bir araya geldi
  10. Bakan Gürlek: Uyuşturucuyla mücadelemiz kesintisiz devam edecektir

© Copyright 2026

DHA