Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Yerlikaya, Sahil Güvenlik heyetini kabul etti

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Sahil Güvenlik Komutanlığı'nın 43'üncü kuruluş yıl dönümü nedeniyle Sahil Güvenlik Komutanı Koramiral Ahmet Kendir ve beraberindeki heyeti kabul etti.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakan Yerlikaya, kabule ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Yerlikaya, "Sahil Güvenlik Komutanlığımızın 43'üncü kuruluş yıl dönümünde, Sahil Güvenlik Komutanımız Koramiral Ahmet Kendir ve beraberindeki heyeti kabul ettim. Mavi vatanımızın yılmaz koruyucuları olan Sahil Güvenlik Komutanlığımızın kuruluş yıl dönümünü tebrik ediyorum" dedi.


Diğer Haberler

  1. CHP İzmir İl Başkanlığı koltuğuna oturan Gümrükçü: Yakam paçam dağıldı, göğsüm ezildi
  2. Bakan Çiftçi: Bu topraklarda yaşayan her bir kardeşimizin inancı devletimizin güvencesi altındadır
  3. Bakan Göktaş: Gençlerimizi yuva kurarken desteklemekten büyük mutluluk duyuyoruz
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Babalar Günü mesajı
  5. Bakan Göktaş: 'Başörtülü kadınlar imha edilsin’ diyen şahsı kınıyoruz
  6. İçişleri Bakan Yardımcısı Çelik, Uşak’ta
  7. 'Seçilmiş bir belediye başkanının hizmetten uzak durması üzüntü verici'
  8. TBMM'de emniyet teşkilatıyla ilgili düzenlemeleri de içeren teklifin görüşmeleri sürecek
  9. Bakan Çiftçi, Nevşehir’de
  10. NATO Parlamenter Zirvesi, İstanbul'da düzenlenecek

© Copyright 2026

DHA