Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Arnavutluk Başbakanı Rama ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan Arnavutluk Başbakanı Edi Rama ile telefonda görüştü.

ABONE OL
Tuğçe SEZER ODABAŞI/İSTANBUL (DHA)

Görüşmede Türkiye ile Arnavutluk ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Türkiye'nin Arnavutluk'la dostluk ve diyaloğa önem verdiğini, gelecek süreçte iki ülke arasındaki işbirliğinin güçlenerek devam edeceğini ifade etti. Görüşmede Cumhurbaşkanı Erdoğan, Avrupa Siyasi Topluluğu ve Güneydoğu Avrupa İşbirliği Süreci zirvelerinin Arnavutluk'ta düzenlenmesinin Arnavutluk'un uluslararası alanda yükselen profilinin göstergesi olduğunu belirterek başarılar diledi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Arnavutluk'ta pazar günü yapılacak parlamento seçimlerinin hayırlı olması temennisinde bulundu.

Diğer Haberler

  1. Bakan Fidan, Ottava'da Kanada Dışişleri Bakanı Anand ile bir araya geldi
  2. Bakan Gürlek: Uyuşturucuyla mücadelemiz kesintisiz devam edecektir
  3. Bakan Kurum: İstanbul’un 39 ilçesinde 233 bin konutun dönüşüm sürecine devam ediyoruz
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan, torunu Ömer Tayyip Erdoğan'ın mezuniyet törenine katıldı
  5. Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Kadir İnanır’ın vefatı sonrası başsağlığı mesajı
  6. Bakan Uraloğlu: 15 gemimiz güvenli şekilde Basra Körfezi'nden ayrılmıştır
  7. Bakan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Petrova ile görüştü
  8. Bakan Çiftçi: Geçici koruma kapsamındaki yabancılara çalışma izni muafiyeti getirildi ​
  9. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 1 yılda yaptığımız ihracatı artık 1 ayda yapıyoruz
  10. AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı başlıyor

© Copyright 2026

DHA