Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri Al Sani ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile telefonda görüştü.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

İletişim Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede İsrail’in Katar’daki Hamas müzakere heyetini hedef alan saldırısı ve buna karşı atılacak ortak adımlar ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, İsrail’in bölgedeki çatışma, gerilim ve istikrarsızlığı derinleştirmeyi amaçlayan, dost ve müttefik Katar’ın egemenliğini de açıkça ihlal eden saldırısını lanetlediğini ifade etti. Menfur saldırıda şehit olanlar için taziyelerini sunan Cumhurbaşkanımız, Türkiye’nin tüm imkanlarıyla Katar Devleti’nin ve halkının yanında olacağını belirtti. İki lider Gazze’deki katliamın bir an önce durdurulması için birlikte çalışmaya devam etme konusunda mutabık kaldı” denildi.

Diğer Haberler

  1. AK Parti'li Çelik’ten, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilen Altay’a tebrik mesajı
  2. Bakan Fidan, Venezuelalı mevkidaşı Yván Gil ile telefonda görüştü
  3. Keçiören Belediye Başkanı Özarslan: Tek felsefemiz, halka hizmet belediyeciliğidir
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 15 Temmuz'un 10’uncu yıl dönümünü idrak edeceğiz
  5. CHP'den sanal medya düzenlemesine ilişkin AYM'ye iptal başvurusu
  6. Cevdet Yılmaz: Bugün Kerbela Gazze'dir, bugünün Yezidileri Netanyahu ve destekçileridir
  7. CHP YDK, ihraç kararlarına yapılan itirazları reddetti
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Unutmayın, hepimiz bulunduğumuz koltuklara milletin takdiriyle geldi
  9. CHP'li Emir: Bu sansür nereye kadar sürecek
  10. Bakan Çiftçi: 1,4 milyon kişi gönüllü geri dönüş yaptı

© Copyright 2026

DHA