Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri Al Sani ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

İletişim Başkanlığından yapılan açıklamada göre; Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmeye ilişken yapılan açıklamada, “Liderler, bölgemizdeki son gelişmeleri ele aldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Katar-Türk Birleşik Müşterek Kuvvet Komutanlığı’nda yaşanan helikopter kazası nedeniyle Katar Emiri’ne başsağlığı diledi. Katar Emiri de aynı kaza sebebiyle Cumhurbaşkanımıza başsağlığı dileklerini sundu. Katar Emiri Al Sani, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bölgemizdeki savaşı durdurmak için gösterdiği çabalar için teşekkür etti. Al Sani görüşmede, iki ülkenin ekiplerinin sürekli diyalog halinde kalacağını belirtti” ifadelerine yer verildi.

Diğer Haberler

  1. AK Parti'li Çelik’ten, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilen Altay’a tebrik mesajı
  2. Bakan Fidan, Venezuelalı mevkidaşı Yván Gil ile telefonda görüştü
  3. Keçiören Belediye Başkanı Özarslan: Tek felsefemiz, halka hizmet belediyeciliğidir
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 15 Temmuz'un 10’uncu yıl dönümünü idrak edeceğiz
  5. CHP'den sanal medya düzenlemesine ilişkin AYM'ye iptal başvurusu
  6. Cevdet Yılmaz: Bugün Kerbela Gazze'dir, bugünün Yezidileri Netanyahu ve destekçileridir
  7. CHP YDK, ihraç kararlarına yapılan itirazları reddetti
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Unutmayın, hepimiz bulunduğumuz koltuklara milletin takdiriyle geldi
  9. CHP'li Emir: Bu sansür nereye kadar sürecek
  10. Bakan Çiftçi: 1,4 milyon kişi gönüllü geri dönüş yaptı

© Copyright 2026

DHA