Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan Osmaniye'ye gitti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 6 Şubat depremlerinin yıldönümü dolayısıyla düzenlenecek anma programına katılmak için Osmaniye’ye gitti.

ABONE OL
Tuğçe SEZER ODABAŞI/İSTANBUL,(DHA)-

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 6 Şubat depremlerinin 3'üncü yıldönümü dolayısıyla düzenlenecek anma programına katılmak için Osmaniye’ye gitti. Erdoğan öğle saatlerinde Atatürk Havalimanı'ndan uçakla Osmaniye'ye hareket etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yanı sıra MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin de katılacağı anma programı Adnan Menderes Bulvarı'nda düzenlenecek. Programda, 6 Şubat depremlerinde hayatını kaybedenler anılacak.

Diğer Haberler

  1. AK Parti'li Çelik’ten, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilen Altay’a tebrik mesajı
  2. Bakan Fidan, Venezuelalı mevkidaşı Yván Gil ile telefonda görüştü
  3. Keçiören Belediye Başkanı Özarslan: Tek felsefemiz, halka hizmet belediyeciliğidir
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 15 Temmuz'un 10’uncu yıl dönümünü idrak edeceğiz
  5. CHP'den sanal medya düzenlemesine ilişkin AYM'ye iptal başvurusu
  6. Cevdet Yılmaz: Bugün Kerbela Gazze'dir, bugünün Yezidileri Netanyahu ve destekçileridir
  7. CHP YDK, ihraç kararlarına yapılan itirazları reddetti
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Unutmayın, hepimiz bulunduğumuz koltuklara milletin takdiriyle geldi
  9. CHP'li Emir: Bu sansür nereye kadar sürecek
  10. Bakan Çiftçi: 1,4 milyon kişi gönüllü geri dönüş yaptı

© Copyright 2026

DHA