Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Özbekistan Cumhurbaşkanı Mirziyoyev ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Özbekistan Cumhurbaşkanı Şevket Mirziyoyev ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

ABONE OL
Tuğçe SEZER ODABAŞI/İSTANBUL,(DHA)

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada " Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Özbekistan Cumhurbaşkanı Şevket Mirziyoyev ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye ile Özbekistan ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Türkiye ile Özbekistan arasında Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği seviyesindeki ilişkileri geliştirmek için adımlar atmayı sürdüreceklerini belirtti. Görüşmede Cumhurbaşkanımız, Özbekistan Cumhurbaşkanı Mirziyoyev’in doğum gününü de tebrik etti" ifadeleri yer aldı.

Diğer Haberler

  1. CHP'den sanal medya düzenlemesine ilişkin AYM'ye iptal başvurusu
  2. Cevdet Yılmaz: Bugün Kerbela Gazze'dir, bugünün Yezidileri Netanyahu ve destekçileridir
  3. CHP YDK, ihraç kararlarına yapılan itirazları reddetti
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Unutmayın, hepimiz bulunduğumuz koltuklara milletin takdiriyle geldi
  5. CHP'li Emir: Bu sansür nereye kadar sürecek
  6. Bakan Çiftçi: 1,4 milyon kişi gönüllü geri dönüş yaptı
  7. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Alevi canlarımızı asla ihmal etmedik
  8. Bakan Yumaklı: TMO hububat alımlarında ödemelere başladı
  9. Dışişleri Bakanlığı'ndan, Venezuela'ya başsağlığı mesajı
  10. Bakan Uraloğlu: BTK Akademi ile gençlerimizi geleceğin mesleklerine hazırlıyoruz

© Copyright 2026

DHA