Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Selman ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Erdoğan'ın, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz'e geçmiş olsun dileklerini ilettiği belirtildi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan Muhammed bin Selman ile yaptığı görüşmede, sağlık kontrolü için hastanede bulunan Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz'in sağlık durumu hakkında bilgi aldı ve kendisine geçmiş olsun dileklerini ileterek acil şifa temennisinde bulundu. Görüşmede, Türkiye-Suudi Arabistan ilişkileri ve bölgesel konular da ele alındı.

Diğer Haberler

  1. Bakan Kurum: İstanbul’un 39 ilçesinde 233 bin konutun dönüşüm sürecine devam ediyoruz
  2. Cumhurbaşkanı Erdoğan, torunu Ömer Tayyip Erdoğan'ın mezuniyet törenine katıldı
  3. Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Kadir İnanır’ın vefatı sonrası başsağlığı mesajı
  4. Bakan Uraloğlu: 15 gemimiz güvenli şekilde Basra Körfezi'nden ayrılmıştır
  5. Bakan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Petrova ile görüştü
  6. Bakan Çiftçi: Geçici koruma kapsamındaki yabancılara çalışma izni muafiyeti getirildi ​
  7. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 1 yılda yaptığımız ihracatı artık 1 ayda yapıyoruz
  8. AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı başlıyor
  9. CHP’li Kaya: Çocuklarımızın geleceğini hiçbir yapıya teslim etmeyeceğiz
  10. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: En düşük emekli maaşında Meclis'imiz gerekli çalışmayı yapacaktır

© Copyright 2026

DHA