Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 17 Ağustos Depremi’nin yıl dönümüne ilişkin paylaşım

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 17 Ağustos 1999 Depremi'nde hayatını kaybeden vatandaşlar için taziye mesajı yayımladı.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "26 yıl önce, 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi'nde vefat eden vatandaşlarımızın acısını bugün halen yüreğimizde hissediyoruz. Bu büyük acının yıl dönümünde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet niyaz ediyor, ailelerine ve yakınlarına bir kez daha başsağlığı diliyorum" dedi.

Diğer Haberler

  1. Bakan Fidan, Venezuela Dışişleri Bakanı Yván Gil ile telefonda görüştü
  2. Keçiören Belediye Başkanı Özarslan: Tek felsefemiz, halka hizmet belediyeciliğidir
  3. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 15 Temmuz'un 10’uncu yıl dönümünü idrak edeceğiz
  4. CHP'den sanal medya düzenlemesine ilişkin AYM'ye iptal başvurusu
  5. Cevdet Yılmaz: Bugün Kerbela Gazze'dir, bugünün Yezidileri Netanyahu ve destekçileridir
  6. CHP YDK, ihraç kararlarına yapılan itirazları reddetti
  7. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Unutmayın, hepimiz bulunduğumuz koltuklara milletin takdiriyle geldi
  8. CHP'li Emir: Bu sansür nereye kadar sürecek
  9. Bakan Çiftçi: 1,4 milyon kişi gönüllü geri dönüş yaptı
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Alevi canlarımızı asla ihmal etmedik

© Copyright 2026

DHA