Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Dışişleri Bakanlığı'ndan 'Uluslararası Sıfır Atık Günü' mesajı

Dışişleri Bakanlığı, '30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü' nedeniyle bir mesaj yayımladı.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakanlıktan yayımlanan mesajda, "Sayın Cumhurbaşkanımızın Refikaları Emine Erdoğan Hanımefendinin himayelerinde 2017 yılında başlatılan Sıfır Atık girişimi kapsamında Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulu’nda 2022 yılında ülkemizin öncülüğünde kabul edilen kararla 30 Mart, 'Uluslararası Sıfır Atık Günü' olarak ilan edilmiştir. Uluslararası Sıfır Atık Günü, atık krizinin önlenmesi ile sürdürülebilir üretim ve tüketimin teşvik edilmesine yönelik çabaları güçlendirmektedir. Türkiye, 9-20 Kasım 2026 tarihlerinde Antalya’da ev sahipliği yapacağı ve Başkanlığını üstleneceği BM İklim Değişikliği 31'inci Taraflar Konferansı (COP31) sürecinde de Sıfır Atık yaklaşımına öncelikleri arasında yer verecektir" denildi.

Diğer Haberler

  1. Bakan Göktaş: Aile değerlerini reyting malzemesine dönüştürenlerle mücadelemiz sürecek
  2. Polonya Cumhurbaşkanı Nawrocki, Anıtkabir'i ziyaret etti
  3. Bakan Güler, Moğol mevkidaşı Batlut ile bir araya geldi
  4. Bakan Bolat, Moğolistan Başbakan Yardımcısı Nyamtaishir ile görüştü
  5. Bakan Uraloğlu: Türk sahipli 11 gemi Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçti
  6. Bahçeli: Türk yargısı, raporların himayesinde karar vermez
  7. Dışişlerinden, Katar’da meydana gelen patlamaya ilişkin taziye mesajı
  8. Bakan Güler, Polonya Cumhurbaşkanı Nawrocki'yi Esenboğa Havalimanı'nda karşıladı
  9. Bakan Gürlek: Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü, isteğe bağlı atama kararnamesi çalışmaları tamamlanmıştır
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi ile telefonda görüştü

© Copyright 2026

DHA