Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Emine Erdoğan'dan Srebrenitsa mesajı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, Srebrenitsa Soykırımı'nın 30’uncu yıl dönümü nedeniyle mesaj yayımladı.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Emine Erdoğan, sosyal medya hesabından paylaştığı mesajda, "Bugün, Srebrenitsa'yı anmak sadece yas tutmak değil, aynı zamanda insanlığın onurunu korumak için mücadele etmektir. Acısı dün gibi taze olan Srebrenitsa Soykırımı'nın yıl dönümünde, hayattan koparılan Bosnalı kardeşlerimizi rahmetle anıyor, ailelerine ve sevdiklerine sabır diliyorum" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Bakan Fidan, Venezuela Dışişleri Bakanı Yván Gil ile telefonda görüştü
  2. Keçiören Belediye Başkanı Özarslan: Tek felsefemiz, halka hizmet belediyeciliğidir
  3. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 15 Temmuz'un 10’uncu yıl dönümünü idrak edeceğiz
  4. CHP'den sanal medya düzenlemesine ilişkin AYM'ye iptal başvurusu
  5. Cevdet Yılmaz: Bugün Kerbela Gazze'dir, bugünün Yezidileri Netanyahu ve destekçileridir
  6. CHP YDK, ihraç kararlarına yapılan itirazları reddetti
  7. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Unutmayın, hepimiz bulunduğumuz koltuklara milletin takdiriyle geldi
  8. CHP'li Emir: Bu sansür nereye kadar sürecek
  9. Bakan Çiftçi: 1,4 milyon kişi gönüllü geri dönüş yaptı
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Alevi canlarımızı asla ihmal etmedik

© Copyright 2026

DHA