Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Erdoğan, Arnavutluk Başbakanı Rama ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Arnavutluk Başbakanı Edi Rama ile telefonda görüştü.

ABONE OL
Kaan ULU/ANKARA, (DHA)-

İletişim Başkanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan, Arnavutluk Başbakanı Rama ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye ile Arnavutluk ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı. Erdoğan görüşmede, iki ülke ilişkilerinin ileri düzeyde seyrettiğini, ticari, ekonomik, askeri temaslarla savunma sanayindeki iş birliğinin atılacak adımlarla daha da güçleneceğini ifade etti. Erdoğan, Arnavutluk'ta FETÖ'nün alan kazanmaya yönelik gayretlerinin boşa çıkartılmasının son derece önemli olduğunu, örgütün ülkedeki eğitim, sağlık ve dini kurumlar içerisindeki yapılanmasının son bulması için de gayretlerin süreceğine inandığını belirtti.

Diğer Haberler

  1. Bakan Fidan, Ottava'da Kanada Dışişleri Bakanı Anand ile bir araya geldi
  2. Bakan Gürlek: Uyuşturucuyla mücadelemiz kesintisiz devam edecektir
  3. Bakan Kurum: İstanbul’un 39 ilçesinde 233 bin konutun dönüşüm sürecine devam ediyoruz
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan, torunu Ömer Tayyip Erdoğan'ın mezuniyet törenine katıldı
  5. Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Kadir İnanır’ın vefatı sonrası başsağlığı mesajı
  6. Bakan Uraloğlu: 15 gemimiz güvenli şekilde Basra Körfezi'nden ayrılmıştır
  7. Bakan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Petrova ile görüştü
  8. Bakan Çiftçi: Geçici koruma kapsamındaki yabancılara çalışma izni muafiyeti getirildi ​
  9. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 1 yılda yaptığımız ihracatı artık 1 ayda yapıyoruz
  10. AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı başlıyor

© Copyright 2026

DHA