Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fuat Oktay, Ankara'da oyunu kullandı

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, Ankara'da oyunu kullandı.

ABONE OL
Gizem KARADAĞ- Celal ATALAY/ANKARA, (DHA)-

 

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, eşi Hümeyra Şahin Oktay ile birlikte Yenimahalle Tevfik İleri Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde 1202 numaralı sandıkta oyunu kullandı. Milletin bugün nihai kararını vereceğini söyleyen Oktay, "Milletimize, memleketimize, ülkemize hayırlı olsun. İlk günden itibaren 'asla rehavete kapılmayalım' demiştik. Rehavet olmamasını özellikle arzu ediyoruz" dedi.

Birinci turla kıyaslandığında oy verme işleminin çok daha hızlı olduğuna işaret eden Oktay, "İnşallah katılım oranının da çok daha yüksek olmasını arzu ediyoruz. Yurt dışı seçmenlerimiz bunun ilk örneğini gösterdi. Birinci turdan çok daha büyük bir katılım oranıyla onlar görevini yaptı. Bütün milletimize seslenmek istiyorum; saat 17.00'ye kadar her türlü işimizi bir kenara bırakıp oyumuzu kullanıp, vatandaşlık görevimizi yaptıktan sonra tekrar işlerimize dönebiliriz" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. TBMM Başkanı Kurtulmuş, Estonya Parlamentosu Başkanı Hussar ile görüştü
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, Letonya Parlamentosu Başkanı Mierina ile görüştü
  3. TBMM Başkanı Kurtulmuş, NATO PA Başkanı Perestrello ile görüştü
  4. TBMM Başkanı Kurtulmuş, Bulgaristan Ulusal Meclisi Başkanı Dotsova ile görüştü
  5. Dışişlerinden, İsrail hükümeti tarafından 1915 olaylarına ilişkin alınan karara tepki
  6. Hakan Fidan ve Ömer Çelik Bolu’da göl kenarında vatandaşlarla buluştu
  7. MHP'li Işıkver: Bölücü de terörist de sizsiniz
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan: AK Parti sadece 86 milyonun değil aynı zamanda ümmetin de umududur
  9. TBMM'de uzman er ve erbaşlara ilişkin düzenlemeleri de içeren teklif görüşülecek
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan yazar Yusuf Tavaslı için taziye mesajı

© Copyright 2026

DHA