Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Polis ve jandarma personeli, yolcu gibi otobüslere binip şoförleri denetleyecek

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, "720 personelimiz, sivil olarak yolcu gibi otobüslere binerek seyahat edecek. Personelimiz, yolculuk esnasında otobüs şoförlerini gözlemleyerek trafik kurallarına uyup uymadıklarını denetleyecek" dedi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "636'sı polis, 84'ü jandarma olmak üzere toplam 720 personelimiz, sivil olarak yolcu gibi otobüslere binerek seyahat edecek. Görevlendirilen personelimiz, yolculuk esnasında otobüs şoförlerini gözlemleyerek trafik kurallarına uyup uymadıklarını denetleyecek. Denetimlerimizin tek amacı var. Bayram tatiline giden vatandaşlarımızın sağ salim ailelerine kavuşması, onlara sarılması. Lütfen aşırı hız yapmayalım. Araçlarımızda da otobüslerde de emniyet kemeri takmayı ihmal etmeyelim. Unutmayalım, yolculuklar sizleri sevdiklerinize kavuşturmak için vardır, ayırmak için değil" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Bakan Bayraktar, Londra’da Sıfır Atık Vakfı Bilgilendirme Toplantısına katıldı
  2. TBMM Genel Kurulu'nda emniyet teşkilatıyla ilgili düzenlemeleri de içeren teklifin 3 maddesi daha kabul edildi
  3. Bakan Tekin, Rusya ve Mısır büyükelçilerini kabul etti
  4. Bakan Göktaş, Lüksemburg Milli Günü resepsiyonuna katıldı
  5. Bakan Çiftçi, Filistinli mevkidaşı Ziyad Hab El Rih ile bir araya geldi
  6. Adalar Belediye Başkanı ve Silifke Belediye Başkanı görevden uzaklaştırıldı
  7. İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik Kütahya’da
  8. Bakan Kurum, BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile görüştü
  9. AK Parti'li Ercan: Kadınların kamusal hayata katılımını sınırlayan engeller önemli ölçüde ortadan kaldırılmıştır-
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Avrupa Birliği ile iş birliğimizi ilerletme iradesine sahibiz

© Copyright 2026

DHA